Beviser mangler

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3546
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Beviser mangler

Ulæst indlæg af Jps »

kina skrev:Jeg kan på ingen måde finde at PGO skulle være Danmarks mest solgte scooter ?
Der er ikke noget hos FDM , så vit jeg kan se ej heller giver google noget resultat..
Mange forhandlere mener. at det er det, men beviset , tjaa det mangler ?

Så ring til samtlige forhandlere i danmark, og få det at vide :). Eller tag en tur til PGO-Land= LoL-Land :). Og hvorfor er du så interesseret i at vide det ?? :) Det er jo bedøvende ligemeget hvilken scooter der sælger bedst, bare du er tilfreds med den du har ;).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11161
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Beviser mangler

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg skrev engang både til C Reinhardt og T Hansen for at få data på det da de jo begge påstår at de er danmarks mest solgte mærke.
Jeg fik noget data tilsendt af C Reinhardt. Det har jeg slettet så kan ikke vise det men det var nogle salgs tal af en slags.
De var lidt gamle så jeg spurgte hos danmarks statestik om de havde data på det men det skrev de at de ikke havde.
Men det jeg fik tilsendt af C Reinhardt er opstildt på samme måde som andre data fra danmarks statestik så jeg tror at det er danmarks statestik man skal have fat i får at få data selvom de skrev til mig de ikke havde noget.

Nå men jeg svar på at nogen gange var PGO det meste solgte mærke og nogen gange var det Giantco. Så må den måde tror jeg godt på at PGO kan være mest solgt det ene år og Giantco det næste år.

Men efter et par email svar fik jeg ikke mere svar på mine emails fra hverken C Reinhardt og T Hansen.
Som statestik kunne det være intersant at kunne se hvilken mærker der var de meste solgte og hvor i landet der bliver solgt mest og sådan.

Her kan man se lidt : http://www.dst.dk/Statistik/nogletal/se ... motor.aspx
Skriv hvis i kan finde mere data.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11161
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Beviser mangler

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja de må jo et eller andet sted kunne se de data for at kunne kalde deres mærke for "danmark mest solgte".
Besvar