scootergalleri banner sgnc.dk

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11162
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: scootergalleri banner sgnc.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Kan da godt være de ikke har taget telefonen hvis de havde travlt eller måske uden for telefon tid men når man så ikke får svar på email og ikke kan betale i butik så kan jeg godt se det bliver lidt besværligt.

Men det vel ikke noget de gør med vijle for de lever jo af at sælge tingene så de skulle da have interesse i det.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: scootergalleri banner sgnc.dk

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Kan da godt være de ikke har taget telefonen hvis de havde travlt eller måske uden for telefon tid men når man så ikke får svar på email og ikke kan betale i butik så kan jeg godt se det bliver lidt besværligt.

Men det vel ikke noget de gør med vijle for de lever jo af at sælge tingene så de skulle da have interesse i det.
Jeg finder det temmelig useriøst, den måde de driver forretningen på. Og det er jo ikke kun een gang man ringer, uden at få svar. Det kan måske skyldes at mit tlf. nr. ikke vises på en nummerviser (hemmeligt).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11162
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: scootergalleri banner sgnc.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så må de da miste mange kunder/penge hvis de ikke tager den når der bliver ringet med hemmeligt nummer.
Men ja ved jo ikke hvorfor de ikke tager den.
Men det ik sikkert det er så let og have en forretning der sikkert mange ting man skal gøre.
Besvar