Voldelig bilist i Ford Ka (AA 70 460)

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Voldelig bilist i Ford Ka (AA 70 460)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så blev man overfaldet af en voldelig bilist i en Ford Ka (registerings nummer AA 70 460).
Tidspunktet var vist klokken 15:00, 11. december 2015.

Kommer kørende stille og roligt på min scooter da jeg snart skal holde ind til siden så kommer voldspersonen gående over gaden mod en Ford Ka der holder parkeret på modsatte side oppe på fortorvet så langt ude på fortorvet den kan holde uden at holde på vejen.

Det er ikke en parkeringsplads.

Selvom voldspersonen kigger i min retning da han står står ude på vejen ved siden af bilen lige inden han skal åbne bildøren så vælger han alligevel at åbne bildøren mere end halvt op lige idet jeg køre forbi.

Jeg dytter så.

Så stopper jeg 10-20 meter efter (som jeg havde tænkt mig. Har ikke noget med voldspersonen at gøre at jeg skal stoppe der) også kommer voldspersonen kørende forbi mens jeg er ved at tage hjelmen og handsker af og han dytter af mig også får han en fuckfinger også stopper han i fodgængerfeltet og stiger ud af bilen mens jeg sætter min scooter på støtteben.

Så siger han en masse lort og han får igen fra samme lorteskuffe og på et tidspunkt slår han mig på siden af hovedet og bla bla bla, hans kælling kommer ud fra bilen på et tidspunkt og bla bla bla og jeg skubber til ham på et tidspunkt og kalder ham en voldsperson og siger jeg vil anmelde ham til politiet eller noget i den stil, så går der få sekunder så holder der en politibetjent i en bil (det var hurtigt).

Jeg siger så at jeg gerne vil anmelde ham for vold men nej nej det vil politibetjenten ikke tage imod.
Politibetjenten siger at han har set det hele... også vil han åbenbart ikke tage imod min anmeldelse om vold og henviser til en politistation.
Politibetjenten snakker med mig så voldspersonen kan slippe væk så den voldelige bilist og politibetjenten køre begge væk i hver sin retning.

Jeg får skrevet registreringsnummeret ned og har nu anmeldt det til politiet per telefon. De vil ringe igen når de har snakket med voldspersonen.
Voldspersonens udseende:
Mand.
Cirka 190 cm høj.
Kegleformet hovede og krop og små øjne.
Har meget fedt på kroppen. Vil skyde på han vejer 140 kg.
Han er rimelig nem at genkende.

Hans hovedform ligner lidt dem her.
ansigt.jpg
ansigt.jpg (32.47 KiB) Vist 5401 gange
ansigt2.jpg
ansigt2.jpg (17.67 KiB) Vist 5401 gange
Bilen ser sådan her ud. Farven er den samme.
0271612-Ford-Ka-1.2-Titanium-X-2010.jpg
0271612-Ford-Ka-1.2-Titanium-X-2010.jpg (97.49 KiB) Vist 5399 gange
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Voldelig bilist i Ford Ka (AA 70 460)

Ulæst indlæg af Jps »

Sørgeligt at folk opfører sig sådan i trafikken. Jeg har også min del af underlige bilister, der tror de ejer hele vejen. Igår var jeg ved at blive lagt ned, i en rundkørsel :evil: .
Brugeravatar
Supercharger
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 348
Tilmeldt: 19. februar 2015 07:56
Scootere: Adly Gazelle (TMP) 45 Km/t.
PGO G-Max 30 Km/t.
Geografisk sted: Sjælland

Re: Voldelig bilist i Ford Ka (AA 70 460)

Ulæst indlæg af Supercharger »

OFF TOPIC:
Så er det vist!
Ford laver kun grimme biler. :roll:
Brugeravatar
madscoolsej
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 4
Tilmeldt: 5. maj 2016 20:21
Scootere: Sym jet sport

Re: Voldelig bilist i Ford Ka (AA 70 460)

Ulæst indlæg af madscoolsej »

Det er bare så respektløst !
Brugeravatar
Supercharger
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 348
Tilmeldt: 19. februar 2015 07:56
Scootere: Adly Gazelle (TMP) 45 Km/t.
PGO G-Max 30 Km/t.
Geografisk sted: Sjælland

Re: Voldelig bilist i Ford Ka (AA 70 460)

Ulæst indlæg af Supercharger »

Meget tåbelig opførsel. :crazy:
Det må være alt fedtet i hans hjerne, som forhindre en fornuftig og høflig opførsel. :lol:
Besvar