T Hansen

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Bare pussigt hvis nogen af deres kunder ikke får svar når man skriver direkte til dem også de i stedet svare derinde.
Det kan selvfølgelig også være det ikke er en fra T Hansen der har skrevet det.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Bare pussigt hvis nogen af deres kunder ikke får svar når man skriver direkte til dem også de i stedet svare derinde.
Det kan selvfølgelig også være det ikke er en fra T Hansen der har skrevet det.

Ja alle og enhver kan jo udgive sig for at være direktør/ansvarlig, for dit og dat.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 411
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af GYS »

scootergrisen skrev:Her er vist en der ikke var tilfreds med at arbejde hos T Hansen : http://www.jeghaderthansen.dk/2012/11/
Jeg har handlet meget hos T-Hansen i Søborg, men dog ikke været meget i butikken det sidste år. Førhen, var det da danskere, der stod i butikken. Nu bliver det jo spændende at se, om de forstår dansk/jysk, næste gang jeg møder op.

Jeg forstår godt, at det kan være ubehageligt, at være ansat et sted, hvor de ansatte, og chefen, taler et sprog, man ikke forstår. Man ved jo ikke hvad de siger om en. Men hvis man føler, at de er smilende og positive, så føler jeg det ikke som et problem.

Jeg er hellerikke sikker på, at udlændinge som chef er en god idé - med mindre, at de har nogle rådgivere, der forstår dansk, kender dansk lovgivning, og er inde i den danske kultur. At holde jul, og ferie omkring jul, er jo normalt i danmark, men ikke kendt i alle lande. Jeg syntes, at man må stille det krav, til en chef i en dansk virksomhed, at de har været her i landet så mange år, at de kender de danske love, den danske kultur, og kan kommunikere med de danske medarbejdere på dansk. Det virker urimeligt, og racistisk, hvis man skal til at smide danskerne ud af virksomheden (eller de må sige op), fordi der er valgt en chef, der ikke kan sproget. Derimod har jeg intet imod det, hvis chefen har levet i landet i så mange år, at han/hun ikke kun har jobsmæssig erfaring, men også den nødvendige erfaring udi sproget, lovgivningen, vores feriedage, samt regler på arbejdsmarkedet, så de ordentligt kan varetage jobbet som chef. Måske er også en god idé, at de er med i en fagforening, samt et plus hvis de har været arbejdsløse eller på kontanthjælp en årrække, så de kender samfundet, fra medarbejdernes synspunkt.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Her er et screenshot fra deres nye chat hvor man kan spørge om ting.
thansenchat.png
thansenchat.png (54.85 KiB) Vist 7557 gange
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Kom tilfældigt ind på Ophavsret : http://www.thansen.dk/customerservice.a ... 034&ID=407
En digital kopi er udelukkende til personlig brug inden for samme husstand, jf. ophavsretslovens § 12. Ophavsretsloven hos Statens Retsinformation

Enhver videredistribution er ikke tilladt, medmindre du forinden har indhentet skriftlig tilladelse hertil fra T.Hansen Gruppen A/S.
Det vil sige alle de billeder osv jeg har fra T Hansen det er ikke tilladt.

Der stod ellers bag på den her noget om at man gerne måtte bruger billederne så længde det ikke var et firma men nu har jeg ikke lige et billede af bagsiden eller bogen i nærheden.
Billede
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af Kymconørden »

I min søgen efter en ny Ventil-bøsning til topstykket, spurgte jeg forleden i den lokale T-Hansen om de måske skulle ha sådan en.
Det havde de selvfølgelig ikke, men jeg kunne da få et komplet topstykke med ventiler, helt gratis :yikes:
Renov 2 082.jpg
Ja, selvfølgelig defekt fra skrot-kassen, men efter en rensning af ventilerne var det i bedre stand end det gamle topstykke.

Godt gået T-Hansen :thumbup:
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af Jps »

De må da ha' spist et eller andet, siden det koster gratis :).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Har aldrig set T Hansen skriver de sælger brugte dele men her er en Giantco E-Buddy komplet baghjul/motor til 999,- (normal pris 1999,-) : http://www.thansen.dk/product.asp?c=939 ... -750222891
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

http://thansen.dk/ hjemmesiden har fået et lidt anderledes design.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så en reklame i TV om at T Hansen nu vil give det man har bestilt gratis hvis det ikke er levere dagen efter hvis man bestiller før klokken 17:00.
Får du ikke din ordre til aftalt tid, så er varen GRATIS - helt enkelt. Vi skriver altid på ordrebekræftelsen, når ordren er omfattet af vores Leveret eller GRATIS* koncept, og vi sender dig altid en ordrebekræftelse pr. mail, så du ved, hvornår du modtager din ordre. Både varer sendt som pakke og varer bestilt til afhentning i en af vores 76 butikker er omfattet af vores Leveret eller GRATIS* koncept

*Leveret eller GRATIS gælder alle varer som er på lager på vores centrallager ved bestilling, som betales ved bestilling og hvor ordreværdien ikke overstiger kr. 10.000,00. Varer hvor vi skal foretage registrering hos SKAT, dvs. scootere og motorcykler, samt varer hvor vi skal foretage montage/ændringer/tilretninger, eksempelvis komplette fælgsæt, er ikke omfattet af vores Leveret eller GRATIS* koncept.
Kilde : http://www.thansen.dk/customerservice.a ... 64&id=2908

Bliver spændende og se om T Hansen har tænkt sig og lever op til det.
Hvis nu man bor på Samsø og bestiller for 10000 kroner vare til levering og dagen efter er der storm og veje og færger er lukket.
Besvar