Scootergrisen klistermærker

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Scootergrisen klistermærker

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der er lige en som spurgte efter scootergrisen klistermærker til at sætte på køretøjet.

Jeg har ikke lavet nogen scootergrisen klistermærker men det kunne måske være meget sjov hvis der er interesse for det og folk gerne vil køre rundt med dem.
Brugeravatar
Mads174
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. april 2015 03:43
Scootere: 2015 Yamaha YZ450F

Re: Scootergrisen klistermærker

Ulæst indlæg af Mads174 »

Det er mig som spurgte om dem
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Scootergrisen klistermærker

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Den er jeg med på, klistermærker og andet merchandise, koster et klistermærke evt 20,- at få fremstillet og sendt til Grisen, så sælg det for 30,- + porto, så vil der blive lidt til domænet og til server leje, der vil måske blive et overskud, men der ligger jo også muligheder i det, plads til at udvikle, måske et Scootergris træf, en båre krans til den som er gået RIP, osv, problemet kunne være at, for at det skal være læs lovligt, så kunne det kræve at det skal være noget med formand, næstformand og kasser og suppleanter. :yikes: men ellers en god idé.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Scootergrisen klistermærker

Ulæst indlæg af Jps »

Billig-scooter havde/har diverse klistermærker. Et til knallerten og et til jakken/refleksvesten. Den til knallerten kostede en 10'er. Nok fordi det var en fra BS der havde et trykkeri ;). Det så tilbage fra da touringklubben startede i 2007/08. Den til jakke/vest kender jeg ikke prisen på. Men den er nok lidt dyrere. Og da jeg havde min egen knallert/scooterside, som først hed scootertouringklubben, og siden bare scooterklubben havde skuldermærker til jakker.
Besvar