Din adgang til at redigere Wikipedia er blokeret

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Din adgang til at redigere Wikipedia er blokeret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Fuck sker der for administrator på wikipedia når jeg redigere https://da.wikipedia.org/wiki/Scooter og https://da.wikipedia.org/wiki/Knallert.

Sidder og bruger en halv time på at rette på siden og tilføje scootermærker og elektriske scootermodeller osv også når jeg vil gemme det så får jeg bare at vide at det må jeg ikke på grund af "Linkspam/reklame for eksterne websteder".

Det "sjove" er så at linket på scooter siden var der i forvejen, jeg rettede bare linkteksten.

Fed måde at belønne folk på :thumbdown:
wikipedia.png
wikipedia.png (10.34 KiB) Vist 4912 gange
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Scootere: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: Din adgang til at redigere Wikipedia er blokeret

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

kan du ikke sende dem en mail om det du skrev her på? :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Din adgang til at redigere Wikipedia er blokeret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det er jo ikke til at finde ud af det wikipedia hvor og hvordan man skriver med folk.
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Scootere: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: Din adgang til at redigere Wikipedia er blokeret

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

scootergrisen skrev:Det er jo ikke til at finde ud af det wikipedia hvor og hvordan man skriver med folk.
nej men det jeg mener er om de ikke har en kundesevice?
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Din adgang til at redigere Wikipedia er blokeret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg var inde på IRC og chatte med en om det som sagde at det ikke var nogle reklamesøjle.
Også fik jeg link til reglerne men der er jo vildt meget tekst og svært at forstå.

Jeg syntes bare hvis nu der er en side om scootere på wikipedia at det så ville være relevant for den side at man kan se et galleri med alle de scoootere der kan og har kunne fås i danmark.

Ligesom på deres karburator side der prøvede jeg også og skrive link til min karburator side fordi der er massere af gode billeder og info men det er åbenbart ikke tilladt. Og det bliver åbenbart mere set som reklame fordi det er min egen hjemmeside.

Så kunne jo selvfølgelig tage alt fra min karburator side og putte ind på deres karburator side det ville sikkert være fint men også latterligt så skulle jeg vidligeholde det flere steder.
Besvar