Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der er kommet et forum på gul og gratis hvor man kan snakke om scootere og knallerter.
http://www.guloggratis.dk/forum/kategori/6817
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Der er kommet et forum på gul og gratis hvor man kan snakke om scootere og knallerter.
http://www.guloggratis.dk/forum/kategori/6817

Minder for meget om SG (scootergalleri) nemlig en børnehave, når man læser diverse indlæg.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hehe jeg tænkte også at der i hvert fald var en som skrev dårligt derinde men nu har jeg ikke læst så meget derinde endnu og så vidt jeg kan se på de første beskeder er det 3-4 måneder siden at de har startet på forummet så det kan være det bare lige er i starten.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Hehe jeg tænkte også at der i hvert fald var en som skrev dårligt derinde men nu har jeg ikke læst så meget derinde endnu og så vidt jeg kan se på de første beskeder er det 3-4 måneder siden at de har startet på forummet så det kan være det bare lige er i starten.
Hvis ikke der er moderatorer der styrer med hård hånd hvad der skrives, forbliver det som på SG (deres moderatorer, er intet værd). :)
Brugeravatar
Bozzie
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 22
Tilmeldt: 20. november 2010 13:15
Scootere: Velo Solex.
Puch Maxi.
PGO T-Rex 2004. Kørt ca 32000 km siden Januar 2005
Geografisk sted: KBH

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af Bozzie »

Jps skrev:Minder for meget om SG (scootergalleri) nemlig en børnehave, når man læser diverse indlæg.
Så finder i ikke mig på G&G forummet, gider simpelthen ikke den børnehave.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af Jps »

Bozzie skrev:
Jps skrev:Minder for meget om SG (scootergalleri) nemlig en børnehave, når man læser diverse indlæg.
Så finder i ikke mig på G&G forummet, gider simpelthen ikke den børnehave.
Nu var det jo min vurdering af G&G. Har du læst nogle af indlæggene? :)
Brugeravatar
Bozzie
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 22
Tilmeldt: 20. november 2010 13:15
Scootere: Velo Solex.
Puch Maxi.
PGO T-Rex 2004. Kørt ca 32000 km siden Januar 2005
Geografisk sted: KBH

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af Bozzie »

Jps skrev:
Bozzie skrev:
Jps skrev:Minder for meget om SG (scootergalleri) nemlig en børnehave, når man læser diverse indlæg.
Så finder i ikke mig på G&G forummet, gider simpelthen ikke den børnehave.
Nu var det jo min vurdering af G&G. Har du læst nogle af indlæggene? :)
Læste kun et indlæg, overskriften var "Lorte scooter" skimmede kun side 1, så gad jeg ikke læse mere. :thumbdown:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu har jeg kigget det lidt igennem og det lader kun til at være det første indlæg "lorte scooter" hvor der blev skrevet idiot og sådan så syns da ikke man skal undgå det bare på grund af et indlæg. Det ville jeg da være ked af hvis folk gjorde herinde. Også er det jo det nyeste indlæg så det kan være derfor at der ikke er nogen moderator som har kigget på det endnu.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Nu har jeg kigget det lidt igennem og det lader kun til at være det første indlæg "lorte scooter" hvor der blev skrevet idiot og sådan så syns da ikke man skal undgå det bare på grund af et indlæg. Det ville jeg da være ked af hvis folk gjorde herinde. Også er det jo det nyeste indlæg så det kan være derfor at der ikke er nogen moderator som har kigget på det endnu.
Bozzie og jeg er vant til en sober tone, derfor vores udmelding om siden :) "Scootergrisen.dk" er da heldigvis ikke fyldt med den slags skriverier, og håber ikke det dukker op her.
Brugeravatar
Bozzie
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 22
Tilmeldt: 20. november 2010 13:15
Scootere: Velo Solex.
Puch Maxi.
PGO T-Rex 2004. Kørt ca 32000 km siden Januar 2005
Geografisk sted: KBH

Re: Gul og gratis forum for knallerter og scootere

Ulæst indlæg af Bozzie »

Jps skrev:
scootergrisen skrev:Nu har jeg kigget det lidt igennem og det lader kun til at være det første indlæg "lorte scooter" hvor der blev skrevet idiot og sådan så syns da ikke man skal undgå det bare på grund af et indlæg. Det ville jeg da være ked af hvis folk gjorde herinde. Også er det jo det nyeste indlæg så det kan være derfor at der ikke er nogen moderator som har kigget på det endnu.
Bozzie og jeg er vant til en sober tone, derfor vores udmelding om siden :) "Scootergrisen.dk" er da heldigvis ikke fyldt med den slags skriverier, og håber ikke det dukker op her.
Hørt! :thumbup:
Besvar