Projekt Agility

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Projekt Agility

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Sad med photoshop og legede med farver og styling af min Kymco. Det tog vist lidt overhånd til sidst...
Vedhæftede filer
Photoshop 2011
Photoshop 2011
Brugeravatar
onkelroar
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 208
Tilmeldt: 27. september 2011 12:53
Scootere: Giantco G-buddy 13000 km

Re: Projekt Agility

Ulæst indlæg af onkelroar »

Ja det ville da være en løgn at sige at den er køn... Men smart at man kan bruge programmet...
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Re: Projekt Agility

Ulæst indlæg af Baddi »

Ja okay, lidt overhånd tog det da, men ser man bort fra at klippe halvdelen af scooteren af, så er det meste af det noget der kan gøres. :D
De røde farver kan gøres med Strafferingsbånd eller fælgbånd og ville passe godt med den det røde/orange naraku blæserhjul, som også køler bedre :)
Med styret kan jeg ikke helt se, hvorfor du vil fjerne det forreste skjold, men vil du have skjoldene af, så er bartstyr en mulighed.
Jeg kører selv med Denne Leo Vince udstødning, som både har et stilrent udseende og endda er lovlig, selvom den har en rå lyd. :mrgreen:

Indtil videre er alle ændringer lovlige, men hvis du gerne vil af luftfilterboksen, sådan som den er væk på billedet, så skal du have et lille powerfilter. Desværre filtrerer disse ikke specielt godt, og du vil ende med at få en masse skidt in i karburator og motor, men K&N filtre er det powerfilter, som filtrerer bedst. :)
Det med at korte scooteren af kan også gøres, ved at man skærer stellet med en vinkelsliber og så svejser enden af stellet på igen, og at man også skærer skjolde op og samler med glasfiber, men en ændring i stel vil gøre at du kører på en ikke typegodkendt, ikke indregistreret og ikke forsikret motorcykel, hvilket er en kæmpe bøde. :mrgreen:
Besvar