udstødningsanmeldelse

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
migma
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 52
Tilmeldt: 28. november 2011 15:38
Scootere: Peugeot Speedfight 2 lc 45 km/t årgang 2000
Geografisk sted: 8543 Hornslet

udstødningsanmeldelse

Ulæst indlæg af migma »

ja så fik jeg skiftet udstødningen på min Speedfight 2 LC, det blev en af fabrikatet Sito købt hos CVP Horsens MC-Service AS
Spedalsø 69 8700 Horsens Telefon: 75618111 Mobiltelefon: 20642484 www: cvp-mc.dk :!:
den er E-mærket og passede perfekt :D og prisen kun ca. 100,00 kr. mere end en Thansen model
design på den er næsten som den orginale :D

kan forøvrigt kun uddele ros til forhandleren for den måde handlen foregik :thumbup:
Senest rettet af migma 25. december 2011 10:13, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
silversand
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 114
Tilmeldt: 16. december 2011 11:32
Scootere: Baotian 30+45kmt (ophugget/sælges)
Siamoto Birdie 50 (renoverings projekt)
Geografisk sted: 8620 Kjellerup

Re: udstødningsanmeldelse

Ulæst indlæg af silversand »

Godt at høre at andre har gode erfaringer med dem også, men kunne heller ikke forestille mig andet end en god service hos CVP, har selv handlet lidt udstyr til MC hos dem.

Gætter på det er den fra MAX mc import de har fået hjem til dig, og det er også en super god kvalitet de er lavet i, og bedre pasform end thansens udstødninger generelt.
migma
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 52
Tilmeldt: 28. november 2011 15:38
Scootere: Peugeot Speedfight 2 lc 45 km/t årgang 2000
Geografisk sted: 8543 Hornslet

Re: udstødningsanmeldelse

Ulæst indlæg af migma »

Gætter på det er den fra MAX mc import de har fået hjem til dig, og det er også en super god kvalitet de er lavet i, og bedre pasform end thansens udstødninger generelt.

ja det gæt sad lige i øjet....forsendelsessedlen fra GLS sad stadig på kassen da jeg hentede den !
Brugeravatar
silversand
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 114
Tilmeldt: 16. december 2011 11:32
Scootere: Baotian 30+45kmt (ophugget/sælges)
Siamoto Birdie 50 (renoverings projekt)
Geografisk sted: 8620 Kjellerup

Re: udstødningsanmeldelse

Ulæst indlæg af silversand »

Til andre der evt. søger en ny udstødning, kan de se kataloget på www.maxmc.dk og se om de har en til den model scooter der søges, og så bagefter tage ned til sin lokale MC mekaniker og bede om at få den bestilt hjem.

Eller man kan gå ind på www.mcbremsen.dk og bestille den, hvor man får 10% rabat på listepriserne, dog kommer der så 70kr porto oveni, men hvis man køber til over 700kr kan det jo så svare sig.
Besvar