kymco i tvivl om hvilket rør det er.

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
msmalle
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 6
Tilmeldt: 20. november 2011 10:44
Scootere: Kymco Agility 50 4t model 2006

Re: kymco i tvivl om hvilket rør det er.

Ulæst indlæg af msmalle »

Hej Alle

Synes bare den har forbindelse gennem reed valve til vacum hanen. Men ja jeg laver nok 2 små plader og sætter på.

Martin S Malle
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: kymco i tvivl om hvilket rør det er.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det er benzinhanen under tanken som lukker op for benzinen. Den har ikke noget med det metal rør forreste på motoren at gøre.
Billede
msmalle skrev:Synes bare den har forbindelse gennem reed valve til vacum hanen. Men ja jeg laver nok 2 små plader og sætter på.
Du behøver kun lave 1 plade. Du kan lade røret sidde så kan det hjælpe med at holde pladen på plads ogå kommer der heller ik snavs i ved reedvalven.
Det sekundære luftfilter har en vakuumslange op til indsugningsstudsen. Er det den du mener ?
Det sekundæreliftfilter og vakuumslangen til indsugningsstudsen bliver ikke brugt når du blænder hullet af men du kan jo lade det sidde, ellers bliver der suget luft ind gennem vakuumslangen hvis du fjerner det og ikke lukker det af også.
Billede

Personligt ville jeg købe et nyt rør og dermed forurene mindre og holde det originalt men det jo op til dig.
Brugeravatar
msmalle
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 6
Tilmeldt: 20. november 2011 10:44
Scootere: Kymco Agility 50 4t model 2006

Re: kymco i tvivl om hvilket rør det er.

Ulæst indlæg af msmalle »

Hej Alle
Tak de gode svar, det var alt hvad jeg skulle bruge. Nu kan kones kymco snart komme ud og køre igen.

Med venlig hilsen Martin S Malle
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: kymco i tvivl om hvilket rør det er.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvordan endte du så med at gøre ?
Besvar