Reperation af CPI

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Louise88
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. november 2011 13:59
Scootere: PCI Oliver City

Reperation af CPI

Ulæst indlæg af Louise88 »

Hej,

Jeg har for nogle måneder siden haft min CPI afsted og få lavet nogle små ting, mekanikere nu om dage laver åbenbart alt der skal laves uden at spørge først(også selvom det ikk er nødvendigt), og ja så kommer regningen og så er det ærgerligt. Men fint fint..

Nu er det bare sådan at jeg igen står og skal bruge en mekaniker/ eller en der ved hvad han/hun laver ;) , min scooter begyndte på, at når man havde kørt i 2 min, så gassede den ganske enkelt ned og gik i stå hvorefter man skulle tænde den og så kan man starte forfra, så nu har den stået nede i skuret de sidste måneder, og ja nu kan den selvfølgelig overhovedet ikke starte. Ved godt det er min egen skyld fordi den har stået stille, men den havde jo i forvejen et problem med ikke at ville kører.

Er der nogle der kan hjælpe, eller i det hele taget fixe den for mig? Gider godt nok ikke op til mekanikeren igen, de laver jo hvad der passer dem...

Hilsen Louise
(Aalborg)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Reperation af CPI

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Steder i Danmark kortet er der 2 steder i Aalborg hvor du nok kan få den lavet.
T Hansen og scooterland.

Men inden du får den lavet så det nok meget godt du prøve og køre under forskellige forhold og prøver lidt ting selv, så kan mekanikeren nok lettere rette problemet og billigere hvis du ved noget.

Jeg kunne godt tænke mig og høre hvad der sker hvis du fjerner stikket til chokeren. Det er det sorte stik her. Du kan sikkert let finde det inde midt på scooteren under sædet. Prøv engang og tag stikket af også kør og se om den godt kan køre mere end 2 minutter.
22151013002.JPG
22151013002.JPG (63.62 KiB) Vist 2218 gange
Hvis den kørt kan køre med stikket af så er det sikkert bare karburatoren (hoveddysen) som skal renses.
Besvar