min nye scooter

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

min nye scooter

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

hej det her er min nye brugte knallert jeg købte i dag for kun 2700 det er en Giantco Stealth og den køre 35 og den køre godt ham jeg købte den af siger at den har nogen start promlemer når den er kold men ved ikke om den viker helt nu da jeg kom for at se den lavde de noget på den jeg ved at den køre godt fordi jeg skulle køre fra byen hjem til mig selv jeg er maga glad for den :)

her er en video af den :)
http://www.youtube.com/watch?v=styVQh8i5hM
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: min nye scooter

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

så har jeg vasket den og kørt på den men da jeg startde den gik den ud og så da jeg kørte ca 100 m var den på vej til og gå ud (mener at den gik ned i fart) men så gav jeg lidt gas op og ned og så kom den så igen og så da jeg havde kørt lidt var den på vej ned igen så kørte jeg 20 kmt og jeg gav fuld gas men stadigvæk 20 kmt men så kom den så og så var da ikke flere promler heller ikke på vej hjem af så hvis i ved noget om hvorfor den gør det så må i godt skrive ps ham jeg købte den af sage at den har fået nyt battri på og nye banzin slanger (tror han sage banzin slanger ellers sage han barre slanger) så i må godt skrive hvis i ved hvorfor den gør det :)
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: min nye scooter

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

så har jeg fået et spjel på den men ny mangler jeg bare et til og så er der 2 på :) men et er fint nok lige nu :)
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: min nye scooter

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

nu er den bilvet vasket og fået sæt en bagebær på og bilvet forskiret så nu er den helt klar nden skal bare lige ha et til spjel og så ny pære i baglygten :D
Brugeravatar
Karius
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 22. november 2011 11:29

Re: min nye scooter

Ulæst indlæg af Karius »

Flot scooter mate! Fed med en video. Det er lidt mere nice end billeder :) Jeg kan rigtig godt lide den blå farve til scootere. Håber i får nogle gode ture sammen :thumbup:
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: min nye scooter

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

Karius skrev:Flot scooter mate! Fed med en video. Det er lidt mere nice end billeder :) Jeg kan rigtig godt lide den blå farve til scootere. Håber i får nogle gode ture sammen :thumbup:
tak ja den køre sikde godt jeg har taget billeder og video af en scooter tur her i novemeber så skal bare lige tag mig sammen og læg dem ind :)
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: min nye scooter

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

ja så skal jeg ha normal service på den på søndag og tak til minga der vil komme og hjælpe mig :) håber det er derofr den hele tiden går ud :)
Besvar