VGA Digita

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
nina jasmine
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 5. juli 2011 14:10

VGA Digita

Ulæst indlæg af nina jasmine »

Hej, jeg er en pige der er ret uvidende omkring scootere, men jeg skal have en scooter til at køre i skole på, så det vil sige den skal køre hver dag, jeg har kigget på en scotter der hed VGA Digita som jeg kræftigt overvejer og købe, jeg har hørt både dårlige og gode ting om den, vil høre om der er nogen af jer der har erfaring med denne slags scooter, og kan fortælle mig om det er en scooter der er vær og bruge penge på? :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: VGA Digita

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hej og velkommen til forummet.

Jeg har ikke selv prøvet den men jeg vil tro det er en okay scooter til den pris.
Altså den er jo blandt de billigste scootere så derfor er den nok også blandt de dårligste scootere.

Jeg tror for eksempel PGO er i bedre kvalitet og de er meget populære men de koster jo så også noget mere.
Så hvis du måske kan spare flere penge sammen så tror jeg du kan få en bedre scooter.
Men det kan jo også være at det er en fin scooter til dig.

Der er mange der køber scootere hos T Hansen som blandt andet sælger VGA Digita og der er både mange der skever deres scootere er noget lort og mange der skriver de er godt tilfredse med deres.
Der er en del der skriver at man skal bare overholde serviceeftersyn så virker de fint.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: VGA Digita

Ulæst indlæg af Jps »

Køb en PGO Hot, den holder bedre end de der kineserscootere, efter min ringe mening.
Brugeravatar
MJENSEN
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 137
Tilmeldt: 13. april 2011 23:06
Scootere: Hooper one "45" årgang 2011

Re: VGA Digita

Ulæst indlæg af MJENSEN »

Du vil meget mere glæde af en Hooper one.

Har selv kigget på sådan en VGA digita dengang jeg købte min Hooper. og den dag i dag er jeg glad for at jeg valgte den jeg har nu.
Brugeravatar
MJENSEN
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 137
Tilmeldt: 13. april 2011 23:06
Scootere: Hooper one "45" årgang 2011

Re: VGA Digita

Ulæst indlæg af MJENSEN »

Hvis jeg var dig vil jeg hellere ofre 2k mere og købe denne

http://pgo.dk/composite-23.htm?ProductI ... ooserID=11
Besvar