PGO Dr. Big El prob.

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Dr.Bee
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. august 2023 23:29
Scootere: PGO Dr. Big

Puch Maxi

Re: PGO Dr. Big El prob.

Ulæst indlæg af Dr.Bee »

Hej igen der var fejlen dårlig forbindelse i stik fra håndtag bremse signal mange tak for din hjælp den er stor


Men jeg har fundet et start relæ på speedline dog ikke til pgo men linger den jeg har siddende men tror du det vil fungere?
Vedhæftede filer
Screenshot_20230820_210522_Chrome.jpg
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO Dr. Big El prob.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Gætter på den vil virke men spild af penge når den du har virker.
Brugeravatar
Dr.Bee
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. august 2023 23:29
Scootere: PGO Dr. Big

Puch Maxi

Re: PGO Dr. Big El prob.

Ulæst indlæg af Dr.Bee »

Jo men kan kun bruge el start når jeg har en metal genstand til at forbinde de to røde punker på det start relæ der er på nu altså når jeg forbinder de to punker køre starterne

Har prøvet at sætte et anden håndtag på med start knap uden held så må være start relæ
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO Dr. Big El prob.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Er der 12 volt på de tynde ledninger på starterrelæet når du holde bremsen inde og trykker på startknappen?
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: PGO Dr. Big El prob.

Ulæst indlæg af Landbo »

Dr.Bee skrev: 20. august 2023 23:11 Jo men kan kun bruge el start når jeg har en metal genstand til at forbinde de to røde punker på det start relæ der er på nu altså når jeg forbinder de to punker køre starterne

Har prøvet at sætte et anden håndtag på med start knap uden held så må være start relæ
Du kunne også prøve at måle spændingen mellem de to tynde ledninger med et voltmeter. Finder du ca 12 Volt når du trykker på startknappen og holder bremsegrebet inde kan du roligt købe det nye relæ og montere det. Har du derimod ikke 12 Volt over de to tynde ledninger, er der en fejl i ledningsforbindelsen til startknappen/bremsegrebet eller en fejl på kontakterne.

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Dr.Bee
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. august 2023 23:29
Scootere: PGO Dr. Big

Puch Maxi

Re: PGO Dr. Big El prob.

Ulæst indlæg af Dr.Bee »

Hey igen så lykkedes det målet fram til løs forbindelse I start knappen så fedt det virker nu mange tak for hjælpen her inde fame rar

Fed gruppe
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO Dr. Big El prob.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

:party: :clap: :scootergris:
Besvar