skive bremse lås

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
tommypgo
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 9
Tilmeldt: 24. februar 2016 09:41
Scootere: pgo hot 50

skive bremse lås

Ulæst indlæg af tommypgo »

nogen der ved hvordan man fåe en skive lås at jeg har fået vendt det forkert da jeg låste den så nøglehullet vender ind mod egerne på scooteren så prøvede at få nøglen i alligevel men den knækkede ellers nogle foreslag kan man tage den med en nedstryger tror i ????? her http://speedline.dk/da/scooter/skivebre ... b-55970/er et link til låsen :-)
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af Jps »

tommypgo skrev:nogen der ved hvordan man fåe en skive lås at jeg har fået vendt det forkert da jeg låste den så nøglehullet vender ind mod egerne på scooteren så prøvede at få nøglen i alligevel men den knækkede ellers nogle foreslag kan man tage den med en nedstryger tror i ????? her http://speedline.dk/da/scooter/skivebre ... b-55970/er et link til låsen :-)
Nedstryger dur ikke. Der skal en vinkelsliber til, at få den af.
Brugeravatar
tommypgo
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 9
Tilmeldt: 24. februar 2016 09:41
Scootere: pgo hot 50

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af tommypgo »

okay det er bare fordi der er ik meget plads
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Hej, jeg tror også på den med vinkelsliberen, jeg ville skære nede i bunden af, der hvor låsen har sin U form, jeg ville også forsøge at få proppet et eller andet ind i mellem lås og skiven, evt en gammel skruetrækker eller hvad der nu er plads til, bare så du ikke ender med et grim hak i skiven. :wave:
Brugeravatar
Supercharger
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 348
Tilmeldt: 19. februar 2015 07:56
Scootere: Adly Gazelle (TMP) 45 Km/t.
PGO G-Max 30 Km/t.
Geografisk sted: Sjælland

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af Supercharger »

Gør det i diskretion. :D
Ellers tror nogle at du er igang med at stjæle scooteren. :oops:
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af Bette Niels »

He he, det kunne være en mulighed, ikke fordi jeg tror at det er den normale fremgang, når man vil tilegne sig en scooter uden at betale, :twisted: min spritnye Piaggio NRG, blev bortført af 3 voksne mænd der sprang ud af en kassevogn, pist væk var den, på vej til Polen, ( siger jeg ud fra hvordan nummerplader på bilen så ud,). :weeping:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11160
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Prøv og tag nogle billeder.
Kan være du kan save noget af nøglen af så den ikke er så lang også sætte den i og dreje den med en tang.
Brugeravatar
tommypgo
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 9
Tilmeldt: 24. februar 2016 09:41
Scootere: pgo hot 50

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af tommypgo »

har fået den op med en skruetrækker i låsen men tak for de gode råd
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: skive bremse lås

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Hej, det lyder godt, ( he he, det bedste er at man lærer af sådan noget, selvom det er noget gøgl) :lol: :thumbup: :wave:
Besvar