GIANTCO SPRINT LYDER UNDERLIGT

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Terkel210
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 7
Tilmeldt: 14. august 2015 16:53
Scootere: Giantco Sprint sport

GIANTCO SPRINT LYDER UNDERLIGT

Ulæst indlæg af Terkel210 »

Hej alle sammen:
Jeg har min elskede Giantco sprint som jeg er meget glad for, men den er på det sidste begyndt at opføre sig mærkeligt. :thumbdown:
______________________________________________________________________________________________________________________________
Jeg er begyndt på en ny skole, som ligger et godt stykke væk fra der hvor jeg bor og har derfor valgt at tage min scooter op på skolen, :D
men på det sidste er den begyndt at opføre sig mærkeligt, den både ryster og siger en mærkelig ringene lyd. :think:
Til at, starte med troede jeg at, det var startmotoren eller karburatoren det var galt med og
valgte derfor at sætte en ny kabu og startmotor på. ;)
Derefter stoppede den med at ryste men siger stadig lyden. :yikes:
______________________________________________________________________________________________________________________________
Hvis i tror i ved hvad det kan være må i godt komme med forslag i kommentarfeltet. :D
______________________________________________________________________________________________________________________________
Lyden:
Ved godt at det her lyder sært, men den lyder som en elektrisk gammel dørklokke, altså den der ringene lyd. :wtf:
______________________________________________________________________________________________________________________________
Besvar