Versus 4T Liquid Cooled 2015

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Versus 4T Liquid Cooled 2015

Ulæst indlæg af oskar33 »

versus.jpg
Her ses min anden knallert om bord på min yndlingsfærge Columbus i Roskilde Fjord.

Versus er meget morsom fordi den ønsker at accelerere hurtigt og på bakkerne yder den ekstra effekt. Det er jo meget godt den er lidt frisk i byerne så man kan komme hurtig rundt i rundkørslerne men i forhold til en scooter som ikke agerer i forhold til kørebetingelserne så skal man lige vænne sig til det her meget dynamiske optræk. Derfor holder den hele tiden en fart på 35 km/t.

Jeg synes der er kælet for detaljerne og det ser ud som om Thansen havde forventet et større salg af denne her.

Nu bliver det spændende at se om det også er en langfartsknallert.
Brugeravatar
SMF
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 123
Tilmeldt: 3. januar 2015 12:29
Scootere: VGA Digita 30 2-t (tidl. VGA Explora 4-t, Aprilia SportCity 4-t, Texas Flash X-30 4-t, Yamaha FS1 2-t)

Re: Versus 4T Liquid Cooled 2015

Ulæst indlæg af SMF »

Jeg har kigget lidt efter en Versus et stykke tid. Har også prøvekørt én. Hvordan er dine erfaringer med den? Og brændstofforbruget?
Det som jeg husker mest fra prøveturen er, at man sidder temmelig lavt og benene temmelig højt. Og så rammer de forreste blinklys imod knæene når man drejer helt i bund. Men den var dejlig støjsvag og havde et fint optræk uden at hakke fra CDI'en (det var 30'eren jeg prøvede - ved ikke om man kan få den som 45). Og affjedringen var fin (ikke for hård).
Jeg lurer lidt om den skulle komme på tilbud eller om der er nogle billige i Den Blå Avis el.lign.
Besvar