min scooter

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Scootere: PGO Hot 50 Den Nye Model

min scooter

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

hej jeg er ikke på den måde ny her herinde men har først nu fået mulighed for at skrive lidt om mig og min scooter! :) jeg hedder steffen og er 19 år gammel jeg bor på djursland jeg bor alene i lejlighed jeg flyttet ind i december men har boet i djursland længe! :) jeg kan godt li og spille pc det er mest simulator men kan også godt li og kom ud og køre en dejlig lang sommertur på min scooter! :) jeg har haft 3 eller 4 scooter igennem tiden men da de var brugte gik der ikke lang tid så var de i stykker og da jeg ikke selv er skidegod til og lave såen en scooter så måtte jeg gi eller sælge dem væk igen men for noget tid siden købte jeg mig en helt ny scooter til 12 tusind kr det er en pgo hot 50 pms sport model den køre 35 kmt da jeg ikke gider og køre ulovligt(JA jeg er 19 år og køre lovligt) jeg har ikke helt besluttet mig for hvad den skal hedde så lige nu hedder den gertrud! :D men kom endligt med et bud! :D
jeg har taget nogen billeder af min scooter her kan i se den :)

mvh steffen :)
Vedhæftede filer
her er gertrud! :)
her er gertrud! :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: min scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Fin scooter.
Getrud den hotte af Djursland.
Vender dit venstre sidespejl ikke lidt forkert eller er det med vilje ?
De har åbenbart taget sidestøttebenet af på den model.
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Scootere: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: min scooter

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

tak hehe god ide! jo men fik det lavet (det var et gammel billede af den hvis man kan sige det) ja det med sidestøttbenet er lidt træls ved du om man kan købe en? og sæt på?
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: min scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Gætter på du kan købe et hos en PGO forhandler.
Der hvor du har købt scooteren for eksempel.
Der plejer jo gerne og være flere ting på de dyrere modeller men de tager åbenbart også ting af ser det ud til.
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Scootere: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: min scooter

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

scootergrisen skrev:Gætter på du kan købe et hos en PGO forhandler.
Der hvor du har købt scooteren for eksempel.
Der plejer jo gerne og være flere ting på de dyrere modeller men de tager åbenbart også ting af ser det ud til.
okay men tror godt jeg kan leve med det jeg stoler heller ikke på de side støtteben så heller stole på den der er der nu :)
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: min scooter

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Sporty sag med fælgkanterne, kaliberen, dæmperne og en nice bremse-skive :thumbup:
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Scootere: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: min scooter

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

Kymconørden skrev:Sporty sag med fælgkanterne, kaliberen, dæmperne og en nice bremse-skive :thumbup:
ja som sagt så er det også sports modelen hvis man købte en standard af dem så var der ikke alt det der! :D
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Scootere: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: min scooter

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

hej igen alle sammen nu skal jeg ha pillet lysne af min scooter (de lys jeg fik sat på tedliger) fordi at den skal til eftersyn i morgen :) håber jeg kan få sat dem på igen efter det syn! :)
Besvar