Knallerter i Kanal 5's politijagt

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11281
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af Jps »

Han har kun godt af at han blev nakket, og så få en bøde der kan mærkes. Problemet er så at han intet har lært , da han med garanti fortsætter når/hvis han får et kørekort. Eller måske kører han bare uden kortet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11281
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af scootergrisen »

I videoen snakker en af dem om at det skulle være farligt at knallerten har små hjul.
Den har jeg godt nok aldrig hørt før.

Så må det være en meget sikker knallert han køre på i videoen med de store 21" og 18" hjul.

Også den sædvanlige snak om at bremserne på en knallert er designet til at køre 30 km/t.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11281
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hov han bruger da vist en håndholdt kommunikationsanordning ham betjenten der køre bil med én arm i starteren af videoen.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:I videoen snakker en af dem om at det skulle være farligt at knallerten har små hjul.
Den har jeg godt nok aldrig hørt før.

Så må det være en meget sikker knallert han køre på i videoen med de store 21" og 18" hjul.

Også den sædvanlige snak om at bremserne på en knallert er designet til at køre 30 km/t.
Hverken Politikerne eller Politiet aner en skid om det. Både din og min scooter kan klare hastigheder over 100 km/t, uden at ha' et problem med at bremse ned.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Hov han bruger da vist en håndholdt kommunikationsanordning ham betjenten der køre bil med én arm i starteren af videoen.
Ja det må de jo godt. De er ikke underlagt samme lovgivning, som os almindelige mennesker (skulle man tro).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11281
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det kan være når man ikke kigger på den så må man gerne.
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Køretøjer: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

syns de er lidt latterlig inde på den tråd på scootergallri hvor ham der er bilvet stoppet sidder og tuder over at han er i tvet hold nu da kæft kan godt være jeg er 19 også er ung men hvis jeg lavede såen et nr der så vil jeg da bare sige at jeg selv er ude om det! hold da op ungdom er godt nok krimilet i dag :(
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11281
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Derfor kan det jo godt være ulovligt og sende i TV.

En ting er at man laver noget ulovligt på sin knallert.
Noget andet er at der står en eller flere personer fra et TV selskab og optager under politiets beskyttelse mens der foregår en samtale som blandet andet går ud på at oplyse navn, adresse og CPR nummer osv.

Også slå betjentet personen op i systemet og fortæller lystigt TV holdet om hvad personen ellers har lavet af spændende ting.

Også bruger TV selskabet det så som underholdning og tjener penge på det og kan bruge det i al fremtid.

Hvis de nu spurgte før eller efter de havde filmet om de måtte bruge optagelsen til en TV udsendelse og personen syntes det var sjov så kunne det jo være fint nok men man kan vel gå ud fra han ikke er blevet spurgt eftersom han spørger på scootergalleri om de må sende det.
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Køretøjer: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: Knallerter i Kanal 5's politijagt

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

scootergrisen skrev:Derfor kan det jo godt være ulovligt og sende i TV.

En ting er at man laver noget ulovligt på sin knallert.
Noget andet er at der står en eller flere personer fra et TV selskab og optager under politiets beskyttelse mens der foregår en samtale som blandet andet går ud på at oplyse navn, adresse og CPR nummer osv.

Også slå betjentet personen op i systemet og fortæller lystigt TV holdet om hvad personen ellers har lavet af spændende ting.

Også bruger TV selskabet det så som underholdning og tjener penge på det og kan bruge det i al fremtid.

Hvis de nu spurgte før eller efter de havde filmet om de måtte bruge optagelsen til en TV udsendelse og personen syntes det var sjov så kunne det jo være fint nok men man kan vel gå ud fra han ikke er blevet spurgt eftersom han spørger på scootergalleri om de må sende det.
jeg så programt og kan ikke høre persones cpr nr eller navn eller andet kun hvad han har lavet og at hans far kom hen til ham og da da var en anden inde på scootergallri der var lidt fornuftig sage også at når det er på offling grund må de jo godt flime bare de slør hans hoved og det har de jo også :)
Besvar