så har jeg fået ny scooter!!!

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

så har jeg fået ny scooter!!!

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

hej alle sammen ja nu er det thansen (ja unskyld spoget) lort væk jeg fik den byttet den om med en pgo hot 50 den gammle model jeg mangler bare lige at få sat ny skive i og så få den forskiret og så sat ny pær i da det ene lys foran er gået ud! men først og frammst skal jeg ha en skive i og så har den forskiret og så vaskte den! :)
jeg har kørt ca 200 meter på den (skulle flytte den hen ved et skur) og den køre sku bedre end den anden thansen lort og den her starter sku ved 2 hyk ved kickstarteren :) sku underligt og ha en scooter der starter ved 2 hyk og skal nok lige få sat billede ind! :)
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Re: så har jeg fået ny scooter!!!

Ulæst indlæg af Baddi »

Det med at vaske den, så er det nemmeste at tage den ned til den lokale tankstation, og fylde noget sæbevand op i en spand og vaske den dér :D
Så har de også nogle børster, der er bløde nok til ikke at ridse, men stadig stive nok til at komme ind i små riller :D
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: så har jeg fået ny scooter!!!

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

Baddi skrev:Det med at vaske den, så er det nemmeste at tage den ned til den lokale tankstation, og fylde noget sæbevand op i en spand og vaske den dér :D
Så har de også nogle børster, der er bløde nok til ikke at ridse, men stadig stive nok til at komme ind i små riller :D
okay jeg bor i kolind og der har vi en spar tank altså der ligger en tank hvor man kan fulde banzin på og så en spare ved siden af så tror ikke de har såen noget :)
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: så har jeg fået ny scooter!!!

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

jeg fik den hen til ham jeg bytted den med (han laver scooter) og nu har han lavet den efter jeg prøvde og få sat skive i men det vikde ikke og så kunne den ikke starte så for en uge siden sat jeg den hen ved ham og nu har han lavet den igen og han har enda fået sat nu pær i så nu viker baglyset! men ved ike om han har lavet forlyset :) så skal nok hente den til den 1 :)
Brugeravatar
Fut
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 160
Tilmeldt: 24. april 2010 19:31
Scootere: Funtec scootcar
Geografisk sted: Renge på Stevns

Re: så har jeg fået ny scooter!!!

Ulæst indlæg af Fut »

Jeg har hørt mange sige at en hot er lige som den der batterikanin. Den bliver bare ved og ved bare man husker at fylde olie på. tillykke med den.
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: så har jeg fået ny scooter!!!

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

Fut skrev:Jeg har hørt mange sige at en hot er lige som den der batterikanin. Den bliver bare ved og ved bare man husker at fylde olie på. tillykke med den.
heheh tak :) men må nok indromme jeg ved ikke hvad du mener! :D
Besvar