Ødelagt scooter. Hvad kan sælges?

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
mpd10
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 44
Tilmeldt: 31. januar 2011 19:35
Scootere: Gilera Stalker - matsort - 80 km/t - 4700 km
Geografisk sted: Nordjylland

Ødelagt scooter. Hvad kan sælges?

Ulæst indlæg af mpd10 »

HejHej

Stemplet på min scooter satte sig for et par måneder siden, så jeg købte en ny cylinder og satte på. Det viste sig så at der lå nogle stykker låseringe fra det gamle stempel, som var faldet ned i motorblokken. Da vi så fik scooteren igang, satte det sig igen, fordi noget af en låsering var blevet "suget" op og sat sig i stemplet stemplet. Nu mangler noget af stempelringen fra det nye stempel også, og vil ikke bruge flere tusind kroner på at få afmonteret motorblokken, og få den skilt ad, hvorefter det også koster penge at få den samlet og på igen.

Scooteren er også rimelig godt brugt, så pengene er nok ikke det værd. Hvad mener i er værd at sælge på scooteren? det er en Gilera Stalker.. Stel, dæk, skjolde, benzintank og olietank er nok penge værd, men ud over det, er der mere?:)

Tak på forhånd.

Mathias
Brugeravatar
jimmischultz
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. maj 2011 23:37
Scootere: PGO Hot 50 (2001)

Re: Ødelagt scooter. Hvad kan sælges?

Ulæst indlæg af jimmischultz »

Tja, sælg den som reservedele komplet, eller som du nævner: Stel, dæk, skjolde, benzintank og olietank. Men også Karburator specielt, kan godt være en slat penge værd. Ved da at en ny original til min Hot 50, koster næsten 1300.kr :P

Men som samlet til reservedele, eller projekt kan den nok godt indbringe lidt $$$ :)
Brugeravatar
mpd10
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 44
Tilmeldt: 31. januar 2011 19:35
Scootere: Gilera Stalker - matsort - 80 km/t - 4700 km
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Ødelagt scooter. Hvad kan sælges?

Ulæst indlæg af mpd10 »

Ja. Det håber jeg lidt på den kan, d jeg også får brug for lidt $$$ hvis jeg skal få råd til en scooter i ordentlig stand denne gang :D

- Men vil nu lige lave en debat, for at hører om den er til at rede før jeg beslutter mig for om den skal sælges komplet eller i dele:)
Besvar