VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
MissMille
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31. august 2018 10:19
Scootere: VGA N-1 2018 Euro-4 30km/t
Honda SFX

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af MissMille »

Haha, garanteret.
Men altså, nu har de andre 2 jeg har pillet på også været nogle gamle smadrekasser.
Den her tør jeg jo slet ikke røre ved. Har væltet lortet én gang allerede :D
Brugeravatar
Dintid
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 166
Tilmeldt: 13. august 2018 19:45
Scootere: VGA N1 Euro-45
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af Dintid »

Doh, hvordan fik du den væltet? Syntes den står super fint med den parkeringsfod (ikke sidefod).
Men der til fronten, så er der der 4 skruer forfra, og de 8 skruer bagfra, og så tager man skjoldet af. Tag billed af hvilke ledningspar der går til hvilket blinklys, så du ikke får sat venstre til højre og omvendt, men ellers kan man ikke sætte noget forkert på :)
Brugeravatar
MissMille
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31. august 2018 10:19
Scootere: VGA N-1 2018 Euro-4 30km/t
Honda SFX

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af MissMille »

Satte den netop på sidebenet fordi jeg bare lige skulle vende mig og lukke garagen.
Nu er den ene bøjle bagpå trykket ind og mit sidespejl er poppet lidt fra hinanden samt parkeringsfoden er trykket lidt ind.
Ellers ingen skader, heldigvis.
Men det var fandme dumt.

En anden tanke, jeg ville vildt gerne have boks på.
Jeg både handler, kører til svømning og ridning med den og min hjelm kan ikke være i sæderummet.
Kan det være rigtigt at man skal købe sådan en monteringsbøjle til freaking 800kr for at kunne sætte en på? :-/
Brugeravatar
Dintid
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 166
Tilmeldt: 13. august 2018 19:45
Scootere: VGA N1 Euro-45
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af Dintid »

Bøjle bagpå... du mener de håndtag i enden af sædet (passager håndtag)? Hvis du montere bagageboks, så skal de alligevel af, da sædet ellers ikke kan lukke.

Sidespejl. De plastik manchetter der går ind over kanterne har det med at gå fra. Ret spejlet ud, og sæt dem ud over kanten igen... medmindre du mener at selve spejlet er gået op i en samling eller?

Mon ikke man kan rette parkeringsfoden op igen?

Ang boks.. ja, jeg gav endda kr 899 da jeg købte min, men jeg kan ikke undvære den pga samme ting som dig. Jeg har dog ikke hest :-)
Jeg har så malet den bøjle med refleksspray, så nu er jeg væsentligt mere synlig end før.

Når du køber en boks, så tag hjelmen med for at sikre, at den kan være der i.
Brugeravatar
moller1007
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 18. september 2018 13:06
Scootere: VGA N1

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af moller1007 »

nogen som kunne smide et link til en glat bøsning ved variatoren, så den kan køre lidt hurtigere?? ;)
Brugeravatar
MissMille
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31. august 2018 10:19
Scootere: VGA N-1 2018 Euro-4 30km/t
Honda SFX

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af MissMille »

Ja, lige præcis dem, Dintid :)
Det skal de nemlig, men det kommer de ikke så længe jeg skal slippe så mange penge for at få en sk**e boks på :(

Der er en samling sådan midt bagpå spejlet hvor den ene side er poppet ud. Den skal nok bare have lidt vold, men jeg tør ikke :D
Parkeringsfoden skal også bare voldes lidt på plads.
Nu skal den snart til første service, så mon ikke de kan være behjælpelige med det.

Det var en god idé. Min hjelm er åbenbart lidt bred. Men altså. Der bliver ingen boks, for jeg har sgutte råd til at købe både bøjle og boks :-/
Brugeravatar
Dintid
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 166
Tilmeldt: 13. august 2018 19:45
Scootere: VGA N1 Euro-45
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af Dintid »

MissMille skrev: 24. september 2018 12:23 Ja, lige præcis dem, Dintid :)
Det skal de nemlig, men det kommer de ikke så længe jeg skal slippe så mange penge for at få en sk**e boks på :(

Der er en samling sådan midt bagpå spejlet hvor den ene side er poppet ud. Den skal nok bare have lidt vold, men jeg tør ikke :D
Parkeringsfoden skal også bare voldes lidt på plads.
Nu skal den snart til første service, så mon ikke de kan være behjælpelige med det.

Det var en god idé. Min hjelm er åbenbart lidt bred. Men altså. Der bliver ingen boks, for jeg har sgutte råd til at købe både bøjle og boks :-/
Køb bøjle først og så fæstne en taske eller lign til den med nogle stropper :-)
Brugeravatar
Dintid
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 166
Tilmeldt: 13. august 2018 19:45
Scootere: VGA N1 Euro-45
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af Dintid »

moller1007 skrev: 23. september 2018 19:00 nogen som kunne smide et link til en glat bøsning ved variatoren, så den kan køre lidt hurtigere?? ;)
Så vidt jeg har forstået, så er der en ring, der kan pilles af.
Brugeravatar
tiggi
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. februar 2015 14:56
Scootere: Wga Wersus årg. 2012 km. 10600
Sym orbitt 50 4 takt 2017 km. 200.
Geografisk sted: Odense S

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af tiggi »

På reservedels listen ved vario er der en forhøjning på røret så der skal findes alternativ rør tror jeg !
Brugeravatar
Dintid
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 166
Tilmeldt: 13. august 2018 19:45
Scootere: VGA N1 Euro-45
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: VGA N1 Euro-4 30 km MERE FART

Ulæst indlæg af Dintid »

tiggi skrev: 24. september 2018 14:03 På reservedels listen ved vario er der en forhøjning på røret så der skal findes alternativ rør tror jeg !
Jeg syntes også det ser sådan ud.. bare at lokal thansen mekaniker siger det er løst rør og dem man ringer ind til siger det samme.

Er det en 30 eller 45 du har?
Besvar