Nyt kickstarter tandhjul - defekt?

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
McScooter
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 54
Tilmeldt: 8. november 2016 22:59
Scootere: Peugeot Speedfight 2 LC

Re: Nyt kickstarter tandhjul - defekt?

Ulæst indlæg af McScooter »

Shtennek skrev: 11. august 2017 22:34 Sælger lortet... Er der nogen der vil byde er de velkommen....
Nu ikke give op.
Brugeravatar
Shtennek
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 28
Tilmeldt: 9. august 2017 20:25
Scootere: Kymco Agility 50 4T

Re: Nyt kickstarter tandhjul - defekt?

Ulæst indlæg af Shtennek »

McScooter skrev: 12. august 2017 21:45
Shtennek skrev: 11. august 2017 22:34 Sælger lortet... Er der nogen der vil byde er de velkommen....
Nu ikke give op.
Det er heller ikke så meget fordi jeg giver op. Gider bare ikke blive ved med at smide penge efter den, da jeg så ligeså godt kunne købe en ny :-) Så har et budget der hedder MAX 2000 - hvis ikke det kan gøre for det eller derunder, så vil jeg hellere sælge den - evt. som reservedele - og så købe en spritny scooter :-)
Brugeravatar
McScooter
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 54
Tilmeldt: 8. november 2016 22:59
Scootere: Peugeot Speedfight 2 LC

Re: Nyt kickstarter tandhjul - defekt?

Ulæst indlæg af McScooter »

Shtennek skrev: 13. august 2017 22:04
McScooter skrev: 12. august 2017 21:45
Shtennek skrev: 11. august 2017 22:34 Sælger lortet... Er der nogen der vil byde er de velkommen....
Nu ikke give op.
Det er heller ikke så meget fordi jeg giver op. Gider bare ikke blive ved med at smide penge efter den, da jeg så ligeså godt kunne købe en ny :-) Så har et budget der hedder MAX 2000 - hvis ikke det kan gøre for det eller derunder, så vil jeg hellere sælge den - evt. som reservedele - og så købe en spritny scooter :-)
Du kommer også langt, for 2K hvis du kan lave det selv.
Hvor er du fra i landet?

Har du fået fejlfundet på el starteren?
Brugeravatar
Shtennek
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 28
Tilmeldt: 9. august 2017 20:25
Scootere: Kymco Agility 50 4T

Re: Nyt kickstarter tandhjul - defekt?

Ulæst indlæg af Shtennek »

McScooter skrev: 14. august 2017 15:16
Shtennek skrev: 13. august 2017 22:04
McScooter skrev: 12. august 2017 21:45

Nu ikke give op.
Det er heller ikke så meget fordi jeg giver op. Gider bare ikke blive ved med at smide penge efter den, da jeg så ligeså godt kunne købe en ny :-) Så har et budget der hedder MAX 2000 - hvis ikke det kan gøre for det eller derunder, så vil jeg hellere sælge den - evt. som reservedele - og så købe en spritny scooter :-)
Du kommer også langt, for 2K hvis du kan lave det selv.
Hvor er du fra i landet?

Har du fået fejlfundet på el starteren?
Jamen det kan jeg sådan set godt. Jeg er ikke bange for at skrue i dyret, har servicemanualen i hånden, og skulle der opstå tvivl, så stopper jeg og smider f.eks et billede op herinde og afventer hjælp :-)

Jeg kommer fra Hjørring i Nordjylland.

Fejlen er ikke fundet endnu nej. Men skal nok lige have investeret i et multimeter, før jeg kan komme videre med den fejl :-)
Besvar