Vandudskiller på kymco Super 8, nogle der har et forslag til hvordan den virker.

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Vandudskiller på kymco Super 8, nogle der har et forslag til hvordan den virker.

Ulæst indlæg af Jps »

Billede af min :):
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Vandudskiller på kymco Super 8, nogle der har et forslag til hvordan den virker.

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Fy for den grimme ham selv, det ligner jo en Jotun trold der har snottet, YAIKS, så kan jeg da godt forstå, at vi kalder det noget forskelligt, ( skal lige tjekke, bruger i Ø-boere evt affaldsfedt fra den lokale grillbar til at lette de indre gnidninger i jeres køretøjer, :roll: . He he, Sorry, Jeg sværger på alt hvad jeg tror på, at det jeg tapper fra min, det er næsten rent vand, med lidt sprit lugt,,i sprit perioderne,,,,?. ( men som sagt, det varer ikke længe før jeg tømmer slangen, vil prøve at tage et billede, af slangen før tømning, et billede af det aftømte i et målebærger, et billede af det aftømte kørt igennem et kaffefilter. :wave:
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Vandudskiller på kymco Super 8, nogle der har et forslag til hvordan den virker.

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Tillægsspørgsmål, hvorfor hænger slangen til din variator køler og dingler nede ved jorden, det er bare en vej til at det hele bliver slidt ned, før tid....
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Vandudskiller på kymco Super 8, nogle der har et forslag til hvordan den virker.

Ulæst indlæg af Jps »

Bette Niels skrev:Tillægsspørgsmål, hvorfor hænger slangen til din variator køler og dingler nede ved jorden, det er bare en vej til at det hele bliver slidt ned, før tid....
Fordi den sad oppe ved topstykket og fik varme, istedet for køling. Og den dingler ikke. Den er sat fast med en strips inde i bundskjoldet, og der sidder et fintmasket net på, så der ikke kommer skidt ind.
Senest rettet af Jps 27. januar 2016 13:21, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Vandudskiller på kymco Super 8, nogle der har et forslag til hvordan den virker.

Ulæst indlæg af Bette Niels »

God ide, jeg snuppede lige et par billeder af min af tømning, der var kun godt 15 ml, vand der lugter svagt af sprit, prøvede at hælde det igennem et kaffefilter, der er intet, skidt i , ( scooteren har kørt 5400 km, jeg bruger fuldsyntetisk motorolie ), ellers ved jeg ikke hvor i der er så stor forskel på det aftappede. :?:
Vedhæftede filer
vand 2.jpg
vand 1.jpg
vand 1.jpg (95.17 KiB) Vist 3670 gange
Besvar