Bagpæreskift, på Kymco Super 8. ??

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Bagpæreskift, på Kymco Super 8. ??

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Hej på forum, jeg er den lykkelige/ulykkelige ejer af en Kymco Super 8, lykkelig fordi jeg overordnet er godt tilfreds med apparatet, ulykkelig fordi jeg lige har skiftet baglys/stoplys pære, det som jeg troede ville tage en halv time, det tog en halv dag, har jeg overset noget, eller skal man have hele scooteren pillet fra hinanden, for at skifte den sk... pære. :weeping: :twisted:
På forhånd tak, skulle der være en som kender en genvej..
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Bagpæreskift, på Kymco Super 8. ??

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Af med sædeboksen.
Også skal du vist have det lille plastikskjold af i midten over baglygten også sidder der vist et metalbeslag du også skal have af.
Så kan du lige få hånden ind men det er ikke let.
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Bagpæreskift, på Kymco Super 8. ??

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Ja det fint, er det, bagageboksen af, det er nemt nok, beslag til bagageboks af med den, af med bagagebærer, af med omtalte plast skjold, ( jeg bruger str, 12 i vanter, så ingen adgang, ), så af med brønden, så kunne jeg endelig med hjælp af en lang spidstang, men jeg gruer for den dag hvor at blinkpærer i bagdelen de skal skiftes,så er det total adsplittelse .
Jeg købte den ellers fra ny, på grund af din så udmærkede side, ( no bad felings ), jeg har selv lavet service på den, også fra ny af, efter aftale med forhandler, det første jeg gjorde, det var at skifte de medfødte ubehagelige nylondæk ud med, Heidinau k-66, så står man fast hele året rundt, ellers,det eneste som har været galt, svømmeren i benzintanken havde sat sig fast, resultat, man tror at man har en halv tank og slæber scooter 10 km over grusvej, iført Haboørehabit og regntøj, det var koldt, ( at køre, ikke at slæbe, ) Pyhhhe..
Ellers, tak for din side og nu dit fora.. :love:
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 465
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Bagpæreskift, på Kymco Super 8. ??

Ulæst indlæg af GYS »

Når du endeligt skifter pære, så sæt en LED pære i. Så bliver du fri for at skifte igen i scooterens levetid.
Besvar