2012 Honda Vision 4T (AF72)

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
balle
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 168
Tilmeldt: 5. august 2012 08:27
Scootere: Yamaha Neos 4, 45scooter

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af balle »

Ja nogle gange ønsker man at man kørte på en primitiv gammel osende 2-takter som er til selv at hitte ud af. Men når man betaler for service hos forhandleren forventer man: service nemlig!

Venligst Erik.
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af Katana »

Scootergris, Jeg har rettet min tekst, for det jeg ikke burde have skrevet. Det ændre dog ikke på at een hvis person skal holde sig langt fra mine tråde!.

Hr.Balle, Jeg har seriøse turabstinenser. Specielt sidste uge med sensommer varmen var slem at komme igennem uden 2-hjul. Jeg var så langt ude, at jeg tænkte på at købe endnu en scooter!. ;)
Brugeravatar
balle
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 168
Tilmeldt: 5. august 2012 08:27
Scootere: Yamaha Neos 4, 45scooter

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af balle »

Katana skrev:Scootergris, Jeg har rettet min tekst, for det jeg ikke burde have skrevet. Det ændre dog ikke på at een hvis person skal holde sig langt fra mine tråde!.

Hr.Balle, Jeg har seriøse turabstinenser. Specielt sidste uge med sensommer varmen var slem at komme igennem uden 2-hjul. Jeg var så langt ude, at jeg tænkte på at købe endnu en scooter!. ;)

Du bliver ekstra glad når du får din scooter tilbage :D Jeg savner også vores dejlige ture; mon ikke der bliver rig lejlighed til det i fremtiden? Håber det bedste for dig og Honda`en, problemer er jo til for at blive løst.

Venligst Erik.
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af Katana »

Efter mere end 10 arbejdsdages stilstand, er der endelig godt nyt.

Honda befinder sig på importørens værksted, hvor fejlfindingen mit værksted ikke kunne klare, skal foregå.
Omsider kan jeg få klart svar på olieforbrug og nedbruddet.

- Og ikke mindst hvem som skal betale!. ;)
Brugeravatar
balle
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 168
Tilmeldt: 5. august 2012 08:27
Scootere: Yamaha Neos 4, 45scooter

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af balle »

Godt at høre, så er der da håb forude. Så må vi bare håbe at der ikke går for lang tid og at du bliver holdt skadesløs.

Venligst Erik.
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af Katana »

Sidste nyt i mit private cirkus.

Mit værksted ringede til formiddag, og meddelte, at min scooter i morgen onsdag, blev transporteret til importør Vilh.nellemann for fejlfinding. !
- men vent, skrev jeg ikke i sidste opdatering i sagen, d.18/9, at Honda'en allerede stod hos importør?.

Jo, det troede jeg jo, når mit værksted i uge 38 fortalte mig, at torsdag morgen d.19/9 ville de enten selv eller pr.fragtmand transportere scooteren til importør.
Forespurgt om hvorfor værksted ikke overholdt vores aftale, lød svaret : "Vi havde for travlt" !.

Javel ja, rart at få prioriteringen på plads!.

- En garantisag er ikke vigtig.
- At overholde aftaler er ikke vigtig.

Honda'en har nu stået på værksted i cirka 3 uger, jeg vil anslå at der max er brugt 1 times arbejde på den.

Jeg har været stamkunde hos dette værksted siden 1985, alle mine knallerter og scootere er købt der, og alt reparation er foregået hos dem. Jeg har lovpriset servicen og anbefalet dem til alle knallertkører jeg kender. :evil:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Som kunde der tænker man bare hvorfor skal det være så besværligt nogen gange.
Når man kommer og vil betale for noget så plejer det jo og gå meget godt men når pengene så skal den anden vej så går maskineriet nogen gange i stå.

Kan huske jeg havde afleveret flasker i super brugsen i en automat hvor man får en seddel også var jeg blevet snydt for enten var det en halv liter eller halvanden liter flask så da jeg skulle havde pengene siger den ansatte at jeg kunne få 1 krone men jeg mente jo at den flaske var 1,5 eller 3 kroner værdi også gik han jo helt i stå og måtte til at ringe rundt og be om tilladelse til at udlevere mere end 1 krone.
Det plejer sjovt nok og gå meget glat når det er mig der skal give dem 200-300 kroner for de vare jeg skal betale.
Brugeravatar
balle
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 168
Tilmeldt: 5. august 2012 08:27
Scootere: Yamaha Neos 4, 45scooter

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af balle »

Katana skrev:Sidste nyt i mit private cirkus.

Mit værksted ringede til formiddag, og meddelte, at min scooter i morgen onsdag, blev transporteret til importør Vilh.nellemann for fejlfinding. !
- men vent, skrev jeg ikke i sidste opdatering i sagen, d.18/9, at Honda'en allerede stod hos importør?.

Jo, det troede jeg jo, når mit værksted i uge 38 fortalte mig, at torsdag morgen d.19/9 ville de enten selv eller pr.fragtmand transportere scooteren til importør.
Forespurgt om hvorfor værksted ikke overholdt vores aftale, lød svaret : "Vi havde for travlt" !.

Javel ja, rart at få prioriteringen på plads!.

- En garantisag er ikke vigtig.
- At overholde aftaler er ikke vigtig.

Honda'en har nu stået på værksted i cirka 3 uger, jeg vil anslå at der max er brugt 1 times arbejde på den.
Jeg har været stamkunde hos dette værksted siden 1985, alle mine knallerter og scootere er købt der,og alt reparation er foregået hos dem. Jeg har lovpriset servicen og anbefalet dem til alle
knallertkører jeg kender. :evil:

Hej Katana.

Det er da rigtig trist at høre. Desværre er det nok ikke et helt ukendt fænomen, at nogle kryber så langt uden om problemer som muligt og måske tror at de kan spare både tid og penge. Det nytter bare ingenting, problemet består, og de formår at gøre kunderne vrede, kede af det, rasende. Og dig som kunde, der har anbefalet dem til andre; ja du er nok knap så venlig stemt nu. Så alt i alt, ris til egen røv at behandle dig sådan. Jeg troede ellers, at vi snart skulle ud på vore hyggelige ture igen, også inden det for alvor bliver koldt :(

Venligst Erik.
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af Katana »

Hr.Balle, Med den hastighed alt foregår, er jeg bange for at vores næste tur, først bliver i 2014 engang!. Dog har jeg et lille håb om at importørens værksted er mere effektiv.

Men stadigvæk mangler der at fastslå fejlen/e, hvem der skal betale, skaffe dele hjem og montere dele samt transportere scooteren tilbage til Randers - når forhandleren får tid forstås.
Så du kan nok se der går mere tid.

Desværre.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: 2012 Honda Vision 4T (AF72)

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Katana skrev:Honda'en har nu stået på værksted i cirka 3 uger, jeg vil anslå at der max er brugt 1 times arbejde på den.
HALLOOO!!?? Det er sgu mit transportmiddel i nosser rundt med!! Få nu den finger ud!!
Det skisme trist :thumbdown:
Besvar