Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Her kan vi skrive om nye modeller med elektrisk motor.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

T. Hansen har fået VGA T-Express.

Rækkevidden er op til 150 km :party: (i følge T. Hansen for 30 km/t udgave med 60V 70Ah batteri)

Model: Ugbest T-Express/VGA T-Express
Pris (30 km/t med 60V 70Ah batteri): 39.999,- (41.389,- med levering og nummerplade) set 3. februar 2024
Hastighed: 30 km/t
Farve: hvid
Varenummer: 73340100000
Motor: QSMOTOR UG60V3000WCPM60030
Dæk (for): 120/70-12
Dæk (bag): 120/70-12
Rækkevidde i følge T. Hansen (30 km/t med 60V 70Ah batteri): op til 150 km
Oplader: 10 ampere
Er du ikke til lugten af benzin eller lyden fra en benzinmotor? Så bør du se nærmere på vores VGA T-express.

T-express er designet til tunge opgaver og
bruges bl.a. i distributionssektoren til omdeling af pakker, aviser m.v.

Denne scooter er resultatet af, mange års erfaring samt et tæt samarbejde med distributions firmaer, den er derfor toptunet til, at løfte præcis denne type opgaver.

T-express er udstyret med den nyeste batteriteknologi inden for el-scootere. Det kraftige litium batteri giver en rækkevidde på op til 150km. pr. opladning. Med den kraftfulde 10Ah. lader, oplades batteriet til 80 % på blot 5 timer.

Derudover et stort digital instrument, som bla. indeholder "Range funktion" som holder dig opdateret på din resterende batterirækkevidde.

Af standard udstyr kan nævnes:

Dobbelt sidetaskebeslag til 2x2 tasker.
Fronttaskebeslag til 2 tasker.
Stor bagageboks med hylde.
Nøglefri start/stop funktion.
Digital speedometer med Range funktion.
10Ah. Hurtiglader.

Er du interesseret i en prøvetur, eller ønsker yderligere information, så kontakt vores kundeservice på telefon 31 31 31 31.
Se også VGA e-pack (3-hjulet elektrisk vareknallert)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

VGA_T-Express_1.jpg
VGA_T-Express_2.jpg
VGA_T-Express_3.jpg
VGA_T-Express_4.jpg
VGA_T-Express_5.jpg
VGA_T-Express_6.jpg
VGA_T-Express_7.jpg
VGA_T-Express_8.jpg
VGA_T-Express_9.jpg
VGA_T-Express_10.jpg
VGA_T-Express_11.jpg
VGA_T-Express_12.jpg
VGA_T-Express_13.jpg
VGA_T-Express_14.jpg
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Indlæg til filer.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Jps »

Endnu en Pizzaknallert :) Den boks er alt for stor :( Så hellere en almindelig topboks, når den ikke skal bruges til andet end indkøb.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Landbo »

Jps skrev: 4. februar 2024 11:27 Endnu en Pizzaknallert :) Den boks er alt for stor :( Så hellere en almindelig topboks, når den ikke skal bruges til andet end indkøb.
Den bemærkning lyder underligt i mine øre da man altid har for lidt "stavleplads" når turen står på indkøb. I en almindelig topbox kan man kun lige opbevare regntøj og indkøbsnet / handsker og snublekyse.

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Jps »

Landbo skrev: 4. februar 2024 11:41
Jps skrev: 4. februar 2024 11:27 Endnu en Pizzaknallert :) Den boks er alt for stor :( Så hellere en almindelig topboks, når den ikke skal bruges til andet end indkøb.
Den bemærkning lyder underligt i mine øre da man altid har for lidt "stavleplads" når turen står på indkøb. I en almindelig topbox kan man kun lige opbevare regntøj og indkøbsnet / handsker og snublekyse.

Hilsen Leif.
Man kunne jo sætte sidetasker på til regntøj osv ;)
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Landbo »

Jps skrev: 4. februar 2024 12:08
Landbo skrev: 4. februar 2024 11:41
Jps skrev: 4. februar 2024 11:27 Endnu en Pizzaknallert :) Den boks er alt for stor :( Så hellere en almindelig topboks, når den ikke skal bruges til andet end indkøb.
Den bemærkning lyder underligt i mine øre da man altid har for lidt "stavleplads" når turen står på indkøb. I en almindelig topbox kan man kun lige opbevare regntøj og indkøbsnet / handsker og snublekyse.

Hilsen Leif.
Man kunne jo sætte sidetasker på til regntøj osv ;)
Det forslår formodentlig ikke ret meget. Normalt er sidetasker til cykler/knallerter også lavet i lærred og så bliver tingene sgu alligevel våde. En topbox til en knallert er heller ikke ret stor, en søgning på nettet er det svært at finde en over 40 liter og det er jo ikke mere end indholdet af en indkøbsnet, tit og ofte kommer man hjem med 2-3 fyldte indkøbsnet når forretningerne ikke ligger lige omkring nærmeste hjørne. ;)

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Jps »

Landbo skrev: 4. februar 2024 13:15
Jps skrev: 4. februar 2024 12:08
Landbo skrev: 4. februar 2024 11:41

Den bemærkning lyder underligt i mine øre da man altid har for lidt "stavleplads" når turen står på indkøb. I en almindelig topbox kan man kun lige opbevare regntøj og indkøbsnet / handsker og snublekyse.

Hilsen Leif.
Man kunne jo sætte sidetasker på til regntøj osv ;)
Det forslår formodentlig ikke ret meget. Normalt er sidetasker til cykler/knallerter også lavet i lærred og så bliver tingene sgu alligevel våde. En topbox til en knallert er heller ikke ret stor, en søgning på nettet er det svært at finde en over 40 liter og det er jo ikke mere end indholdet af en indkøbsnet, tit og ofte kommer man hjem med 2-3 fyldte indkøbsnet når forretningerne ikke ligger lige omkring nærmeste hjørne. ;)

Hilsen Leif.
Havde en 50 liters topboks fra Biltema, på min Super 8 plus 2 sidetasker i stof/lærred fra Thansen. og indholdet i sidetaskerne blev aldrig vådt, idet der fulgte regnslag med ;)
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Landbo »

Jps skrev: 4. februar 2024 13:27
Havde en 50 liters topboks fra Biltema, på min Super 8 plus 2 sidetasker i stof/lærred fra Thansen. og indholdet i sidetaskerne blev aldrig vådt, idet der fulgte regnslag med ;)
Jo ja, alt det udstyr hjælper dog ikke meget på og få så meget plads i topboxen så man er fri for at køre med 1-2 indkøbsnet hængende i styret og et indkøbsnet liggende i kurven der er boltet på styret. Fornemmer du ikke ved hvad handlen ind til et par uger eller 4 indebærer, for der vil den topbox du overhovedet ikke kan lide være til en stor hjælp. ;) :mrgreen:

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Jps »

Landbo skrev: 4. februar 2024 19:48
Jps skrev: 4. februar 2024 13:27
Havde en 50 liters topboks fra Biltema, på min Super 8 plus 2 sidetasker i stof/lærred fra Thansen. og indholdet i sidetaskerne blev aldrig vådt, idet der fulgte regnslag med ;)
Jo ja, alt det udstyr hjælper dog ikke meget på og få så meget plads i topboxen så man er fri for at køre med 1-2 indkøbsnet hængende i styret og et indkøbsnet liggende i kurven der er boltet på styret. Fornemmer du ikke ved hvad handlen ind til et par uger eller 4 indebærer, for der vil den topbox du overhovedet ikke kan lide være til en stor hjælp. ;) :mrgreen:

Hilsen Leif.

Jeg har altid handlet ind til 1-1½ uge og det uden net på styret. Så jeg vidste godt hvor meget jeg kunne ha' med. Og nu kan jeg så handle ind til 2-3 uger i den nye "bil". Så du fornemmer helt forkert.
Besvar