Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Her kan vi skrive om nye modeller med elektrisk motor.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1368
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af Landbo »

Jps skrev: 4. februar 2024 20:18
Landbo skrev: 4. februar 2024 19:48
Jps skrev: 4. februar 2024 13:27
Havde en 50 liters topboks fra Biltema, på min Super 8 plus 2 sidetasker i stof/lærred fra Thansen. og indholdet i sidetaskerne blev aldrig vådt, idet der fulgte regnslag med ;)
Jo ja, alt det udstyr hjælper dog ikke meget på og få så meget plads i topboxen så man er fri for at køre med 1-2 indkøbsnet hængende i styret og et indkøbsnet liggende i kurven der er boltet på styret. Fornemmer du ikke ved hvad handlen ind til et par uger eller 4 indebærer, for der vil den topbox du overhovedet ikke kan lide være til en stor hjælp. ;) :mrgreen:

Hilsen Leif.

Jeg har altid handlet ind til 1-1½ uge og det uden net på styret. Så jeg vidste godt hvor meget jeg kunne ha' med. Og nu kan jeg så handle ind til 2-3 uger i den nye "bil". Så du fornemmer helt forkert.
Nå nå, du glemmer vist at vi andre handler ind til en husholdning med mere end 1 person samt fryser. ;) Derfor er min fornemmelse nok ikke helt ved siden af.

Nu var det stavleplads på et tohjulet køretøj samtalen her gik på og ikke hvad vi kan hente med vores rigtig bil med en 5 meter trailer på krogen. ;) :mrgreen:

Hilsen Leif.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Ugbest T-Express (elektrisk varescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Avistaske med fast ramme
Avistaske med inderramme af stål i kraftig kvalitet. Tasken er vandtæt og specielt designet til avis- og reklameomdeling.

Passer til bagagebærer på VGA Mover, VGA e-Mover, VGA T-Express, VGA e-Pack. Samt de fleste knallert og cykel bagagebærer.
Avistaske med fast ramme_1.jpg
Avistaske med fast ramme_2.jpg
Avistaske med fast ramme_3.jpg
Avistaske med fast ramme_4.jpg
Besvar