EL-SCOOTER X30 (VGA Tres).

Her kan vi skrive om nye modeller med elektrisk motor.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1368
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

EL-SCOOTER X30 (VGA Tres).

Ulæst indlæg af Landbo »

Så lige at onkel Harald sælger en VGA Tres under navnet EL-SCOOTER X30 for den svimlende sum af 9.999.00 DDK incl. registrering. Det er ikke HN der står som sælger men et firma med en tilsyneladende hemmelig adresse der kalder sig for Scooterpartner. Det fremgår ikke af HN's salgsmateriale om den er udstyret med bly eller Li-Ion batterier, dog står der i manualen den er udstyret med 5 batterier, så jeg går ud fra det er blybatterier.

https://www.harald-nyborg.dk/scooterpar ... cooter-x30

Du kan finde manualen under VEJLEDNINGER OG DATABLADE hvor der blandt andet står at firmaet der leverer knallerten/scooteren servicerer den på folks hjemmeadresse.

Samme firma sælger også en trehjulet og firehjulet mobility scooter til billigere priser end T. Hansen kan levere de samme modeller for.

PS. Spørg mig ikke hvor længe et sådan partnerfirma lever men muligheden for at købe reservedele andet steds synes mulig.

Hilsen Leif.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: EL-SCOOTER X30 (VGA Tres).

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Den er på viewtopic.php?f=26&t=4363 hvor du eventuelt kan tilføje yderligere information så det er samlet.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1368
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: EL-SCOOTER X30 (VGA Tres).

Ulæst indlæg af Landbo »

scootergrisen skrev: 14. september 2023 13:59 Den er på viewtopic.php?f=26&t=4363 hvor du eventuelt kan tilføje yderligere information så det er samlet.
Nå for F*****. Den har jeg slet ikke set du har skrevet. :mrgreen:

Hilsen Leif.
Besvar