Hej fart begrænsninger

Her kan du skrive med andre om elektriske kabinescootere.
Brugeravatar
buenso
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10. januar 2024 17:53
Scootere: Pgo t-rex

Re: Hej fart begrænsninger

Ulæst indlæg af buenso »

Landbo skrev: 11. januar 2024 13:40
buenso skrev: 11. januar 2024 09:53 @Landbo

Ja det skulle da ikke undre mig. Øv hvor ærgeligt, at det ikke skulle være så nemt
Ja helt sikkert ærgerligt, hvis man lige står og mangler knappen. :D

Hvis du vil undersøge nærmere, stammer rygtet angiveligt fra et sted på fjæsbogen.

Hilsen Leif.
Når jeg undersøger nærmere, så ser noget af det ud til at stamme fra viewtopic.php?f=26&t=3706&start=30
se evt. ovenstående billede
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1370
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Hej fart begrænsninger

Ulæst indlæg af Landbo »

buenso skrev: 13. januar 2024 08:32
Landbo skrev: 11. januar 2024 13:40
buenso skrev: 11. januar 2024 09:53 @Landbo

Ja det skulle da ikke undre mig. Øv hvor ærgeligt, at det ikke skulle være så nemt
Ja helt sikkert ærgerligt, hvis man lige står og mangler knappen. :D

Hvis du vil undersøge nærmere, stammer rygtet angiveligt fra et sted på fjæsbogen.

Hilsen Leif.
Når jeg undersøger nærmere, så ser noget af det ud til at stamme fra viewtopic.php?f=26&t=3706&start=30
se evt. ovenstående billede
Jeg mener nu det startede med der var en der skrev et indlæg og oplyste han havde læst på fjæsbogen at man kunne enten afbryde eller også samle to ledninger for at få hans VGA kabinescooter til og køre hurtigere. Da der ikke er nogle af os dødelige der vidste hvilken ledninger der var tale om, kom jeg faktisk til at anbefale ham at spørge på fjæsbogen i stedet der hvor han havde læst om tricket.

Du kan være ganske sikker på der ikke findes en mulighed for at lave noget ledningsmagi på controlleren. Du kan sætte en 45 km/t controller i i en 30 km/t og dermed få lidt mere skub i køretøjet. Det er også muligt og købe en programmerbar controller i Kinaland, men den skal der en ret stor elektronisk viden til at installerer for det er ret sikkert den ikke passer stik med dit ledningsnet.

Hilsen Leif.
Besvar