Du kunne prøve med en anden stator hvis du får mulighed for det men dine målinger ser korrekte ud.
Jeg så en video med en der målte 0,5 og 0,6 ohm mellem gul og statorjord. Og hvid og statorjord.
Du kan også prøve og lade sonderne fra multimeteret røre hinanden. Der er en lille smule modstand der så kan trækkes fra.
Mit multimeter siger 0,6 ohm hvis sonderne rør hinanden.
Så hvis du måler 1,1 mellem gul og statorjord og sonderne har 0,6 så har spolen vist 0,5 ohm når du har trukket modstanden i multimeterets ledninger fra.
Fejlfinding til opladning.
Så tænker jeg på om der kunne være en kortslutning i ledningsnettet.
En uisoleret ledning der har kontakt med stellet eller lignende.
Hvis du har målt at gul ledning fra stator har forbindelse hele vejen ud til f.eks. forlygten og baglygten så kunne du måske prøv og lade den køre i tomgang med lyskontakten indstillet så forlys osv. burde være tændt og så rykke i diverse ledninger og stik og se om du kan finde et eller andet så lyset lige pludselig tænder.
Hvis du måle mellem rød/hvid og sort ledning på spændingsregulator så er det samme spænding som batteriet i?
Prøv og tag stikket til chokeren af bare for at prøve et eller andet.
Så tænker jeg på om du kunne tage den gule ledning af ved statorstikket og putte noget isoleringstape på og så se om spændingen stiger på batteri når motoren startes og der gives lidt gas.
Sidder stikket godt på spændingsregulatoren?
Prøv og ryk i stikket mens motoren kører og lyskontakten er indstillet til at forlys osv. burde være tændt og multimeter på batteri og se om du kan finde en løs forbindelse.