Peugot Kisbee streetline 4t euro5 gear olie

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
HFA
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Peugeot Kisbee Streetline 4t efi euro5
Ecooter E2

Peugot Kisbee streetline 4t euro5 gear olie

Ulæst indlæg af HFA »

Hej med jer ville hører hvor meget gear olie jeg skal komme på min peugeot Kisbee streetline 4t euro5 har tappet det gamle af og syntes ikke der er meget jeg har kommet olie i til det løber ud der hvor jeg også kommer det i men ved ikke på denne model om det er det samme som min gamle kymco alillity 4t for jeg har kommet meget mere i en der kom ud ? På forhånd tak Ps. Skulle jeg være så heldig der er en som har en pdf fil til Peugeot Kisbee streetline 4t euro5.
Brugeravatar
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Re: Peugot Kisbee streetline 4t euro5 gear olie

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der står "Gearkasseolie 0.12" og "Gearkasseolie SAE 80W90 API GL4" på side 3 og 5 i https://scootergrisen.org/scooterhjemme ... pdf#page=3

Fjern påfyldningsbolten når du dræner gearolien og dræn når olien er varm så du får mest ud.
Altså lige efter du har kørt en god tur så motorblokken/olien er varm/tyndtflydende.
Brugeravatar
Landbo
12. Rang
12. Rang
Køretøjer: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Ulæst indlæg af Landbo »

HFA skrev: 3. oktober 2025 16:53 Hej med jer ville hører hvor meget gear olie jeg skal komme på min peugeot Kisbee streetline 4t euro5 har tappet det gamle af og syntes ikke der er meget jeg har kommet olie i til det løber ud der hvor jeg også kommer det i men ved ikke på denne model om det er det samme som min gamle kymco alillity 4t for jeg har kommet meget mere i en der kom ud ? På forhånd tak Ps. Skulle jeg være så heldig der er en som har en pdf fil til Peugeot Kisbee streetline 4t euro5.
Vil gætte mig til du kan finde mængden af olie i brugermanualen:

https://scootergrisen.org/scooterhjemme ... manual.pdf

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Battaile
2. Rang
2. Rang

Ulæst indlæg af Battaile »

Hej! Ifølge manualen skal der ca. 110 ml gearolie på Peugeot Kisbee 4T Euro5. Det er normalt, at olien løber ud, når den er fyldt korrekt op ved påfyldning/i påfyldningshullet. Brug helst en GL-4 80W90 olie. Jeg har desværre ikke en PDF af manualen, men prøv at søge på Peugeot-fora eller scooter-grupper på Facebook – der er ofte nogen, der kan hjælpe med en fil. Held og lykke!
Brugeravatar
Battaile
2. Rang
2. Rang

Ulæst indlæg af Battaile »

Hej! Ifølge manualen skal der ca. 110 ml gearolie på Peugeot Kisbee 4T Euro5. Det er normalt, at olien løber ud, når den er fyldt korrekt op ved påfyldning/i påfyldningshullet. Brug helst en GL-4 80W90 olie. Jeg har desværre ikke en PDF af manualen, men prøv at søge på Peugeot-fora eller scooter-grupper på Facebook – der er ofte nogen, der kan hjælpe med en fil. Held og lykke!
Brugeravatar
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Eventuelt tag billede eller link til det så vi kan se hvor du har det fra.
Brugeravatar
HFA
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Peugeot Kisbee Streetline 4t efi euro5
Ecooter E2

Ulæst indlæg af HFA »

1000 tak for info til alle der har skrevet.
Besvar