Så kom vosses VGA GEV1000 frem i lyset igen efter vinterens dvale.
: 22. marts 2022 22:39
Men hulk hvor er batteriet blevet ringe. En tur på 13 km ind til byen og retur igen resulterede i at batteriet gik fuldstændigt død 2,5 km før vi kom i garage igen. Batteriet bliver ellers opbevaret ved 18 grader inde i stavlerummet og var helt opladet da jeg startede hjemmefra. Normalt viser "tankmåleren" mellem 10 og 15% tilbage ved samme tur sidste efterår.
Og når jeg køre på værkstedet, en tur på 15 km, plejet "tankmåleren" at vise ca 55% ved ankomsten, i dag var viste den 43%, igen med et et fuldt opladet og opvarmet batteri.
Jeg har før klaget til T Hansen over de ringe antal km som batteriet levere, i dag fik de så en klage igen. De kan ligesom sidste gang kun tage køretøjet om ca en MÅNED, hvilket er ca den samme ventetid som ved sidste klage. Det er sku heldigt man ikke er afhængig af og have det firma til og lappe ens køretøj med de ventetider.
Er der nogle der har erfaring med hvor meget spræl et sådanne opvarmet batteri mister her om vinter/forår når der er pludsgrader ?
Hilsen Leif.
Og når jeg køre på værkstedet, en tur på 15 km, plejet "tankmåleren" at vise ca 55% ved ankomsten, i dag var viste den 43%, igen med et et fuldt opladet og opvarmet batteri.
Jeg har før klaget til T Hansen over de ringe antal km som batteriet levere, i dag fik de så en klage igen. De kan ligesom sidste gang kun tage køretøjet om ca en MÅNED, hvilket er ca den samme ventetid som ved sidste klage. Det er sku heldigt man ikke er afhængig af og have det firma til og lappe ens køretøj med de ventetider.
Er der nogle der har erfaring med hvor meget spræl et sådanne opvarmet batteri mister her om vinter/forår når der er pludsgrader ?
Hilsen Leif.