kymco agility cdi begrænsning
: 3. oktober 2019 20:40
Har en kymco agility som jeg har fjernet alle begrænsninger på. Topstykket er oldscool portet. Luftfilter, karburator og indsugnings studs er optimeret for bedst muligt flow osv. Udstødning er optimeret for mindst muligt modstand.
Har savet en ledning over i cdi'en som skulle være en begrænsning af omdrejningerne.
udfordringen er nu at når jeg kører 70 kmt på den er det lige som om at den alligevel går på en form for begrænsning, er lidt i tvivl om det er knast akslen der ikke vil tillade motoren at tage flere omdrejninger eller om det er min cdi som selv om jeg har "fjernet" begrænsningen alligevel er en form for begrænsning.
Er der nogen der har erfaring med at købe en rigtig ubegrænset cdi frem for at fjerne begrænsningen i den originale. Er de ubegrænsede man køber bedre og er der nogen der evt. kan anbefale en
VH
Tommy
Har savet en ledning over i cdi'en som skulle være en begrænsning af omdrejningerne.
udfordringen er nu at når jeg kører 70 kmt på den er det lige som om at den alligevel går på en form for begrænsning, er lidt i tvivl om det er knast akslen der ikke vil tillade motoren at tage flere omdrejninger eller om det er min cdi som selv om jeg har "fjernet" begrænsningen alligevel er en form for begrænsning.
Er der nogen der har erfaring med at købe en rigtig ubegrænset cdi frem for at fjerne begrænsningen i den originale. Er de ubegrænsede man køber bedre og er der nogen der evt. kan anbefale en
VH
Tommy