Dårlig scooter...

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Nikkens
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: PGO Hot 50
Suzuki RMX
PGO Pmx Naked
Yamaha Aerox

Dårlig scooter...

Ulæst indlæg af Nikkens »

Halløjsovs jeg har mig en Hot 50 fra 11 med 47mm NC (Scooterlands lo**) cyllinder, og standard kaburator med 90 dyse, og en polini variator med 3 5,5 g og 3 7 g ruller og std kobling med rød tryk og blå trim. Har brugt rimelig lang tid på at indstille luften på kabuen, men kan bare ikke få den til at yde mer end 71 km/t, har prøvet med 8g ruller der kørte den 75, prøvede så med 5,5 g, 59km/t
Hvad gør jeg forkert her, den har et GO rør på, og kan bare ikke selv finde fejlen på hvorfor den ikke kan yde mere, håber i kan give mig lidt forslag. ;)

Edit: Har også et problem med at når den kører på toppen og får "maks omdrejgninger" bremser den sådan lidt ned i det, og gir så lidt mer gas og sådan fortsætter det så, men kan ikke måle om den går ned i fart eller om det bare er noget jeg føler, men det virker rigtig mærkeligt.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Dårlig scooter...

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Du kunne prøve at skifte membranen til en mere sporty udgave for at få mere effekt, og skifte sekundær-gearingen for mere topfart.
Brugeravatar
Nikkens
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: PGO Hot 50
Suzuki RMX
PGO Pmx Naked
Yamaha Aerox

Re: Dårlig scooter...

Ulæst indlæg af Nikkens »

Hvilken membran vil du anbefale? Synes godt nok ikke der er mange steder der har en "racing gearing"
Besvar