Side 1 af 1

Re: PGO

: 13. november 2010 21:54
af scootergrisen
Du ku da godt lige have vist hvordan en rigtig mand lægger den bred. Og du kan vel kende butikken.

Re: PGO

: 14. november 2010 14:57
af Jps
kina skrev:HA de er sjove... jeg vidste ikke at jeg blev filmet :) :)

Du kunne da ha' hjulpet personen. Det ku' bare ha' været et tændrørsproblem ;).

Min ene Dr. Big (2001). nåede 106.000 km på knap 9 år, før jeg lagde den på hylden, på grund af motoren var slidt ned. Den er nu taget ned igen, og jeg er igang med en genopbygning af den :). Big nr 2 har jeg haft siden Jan 2009 og den har kørt knap 20.000 km, uden større problemer. Så kom ikke og sig, at PGO ikke holder. Det kommer jo an på personen der kører på den, hvor længe den holder. ;)

Re: PGO

: 14. november 2010 19:18
af scootergrisen
kina skrev:Findes der nogle PGO 4 takt ?
Ja det gør der men så er de på mere end 50 ccm.
Libra 125 EFI, T-Rex 150, G-Max 220
Det derfor jeg ikke har nogen af dem på hjemmesiden fordi alle deres 50 ccm er med 2 takt motor.

Re: PGO

: 15. november 2010 15:56
af Jps
kina skrev:Hej jps hvad mener du med " Det kommer jo an på personen der kører på den, hvor længe den holder" mener du
om man passer sine service eftersyn og om man kræser lidt for den selv.. for det er vel det samme med sådan
en som fx min .. bliver de passet , køre de eller hva ?
Ja, at man passer sit køretøj i alle ender og kanter, så holder de meget længe. Serviceeftersyn på værksted skal man ikke, med mindre man ikke har en dyt forstand på mekanik. På den gamle Big brugte jeg 11.000 kr på service. SÅ sagde pengepungen stop :). Så hellere selv lave scooteren, når den driller eller trænger til smørrelse og den slags ting og sager.

Re: PGO

: 15. november 2010 16:05
af Jps
scootergrisen skrev:
kina skrev:Findes der nogle PGO 4 takt ?
Ja det gør der men så er de på mere end 50 ccm.
Libra 125 EFI, T-Rex 150, G-Max 220
Det derfor jeg ikke har nogen af dem på hjemmesiden fordi alle deres 50 ccm er med 2 takt motor.
Og så der denne kinesiske "PGO" Den skulle findes som 50cc, men af uaransagelige årsager er den ikke kommet til DK. Den har været fremme på det asiasiske marked i nogle år efterhånden.

Billede