Hej
jeg har en Peugeot speedfight som kun vil køre 20-30 km på et nyt tændrør, jeg har skiftet 3 gange nu, tændspole og tændhætte er hel nyt. når den kører kommer der usædvanlig meget røg fra udstødningen de først 500-800 meter. Er der en der har et bud på hvad der kan være galt
Vh Jørgen
tændrør
- jørgenbang
- 1. Rang
- Køretøjer: Peugeot speedfight
-
- 15. Rang
Re: tændrør
Der kommer vel for meget olie igennem med alt den røg.
Prøv og juster oliepumpen hvis du kan på din model. Der er et mærke på oliepumpe der skal pege på et andet mærke når gashåndtaget er drejet hele vejen. Hvis altså du har en oliepumpe der kan justeres.
Prøv og tag nogen billederne af tændrørene.
Prøv og juster oliepumpen hvis du kan på din model. Der er et mærke på oliepumpe der skal pege på et andet mærke når gashåndtaget er drejet hele vejen. Hvis altså du har en oliepumpe der kan justeres.
Prøv og tag nogen billederne af tændrørene.
- jørgenbang
- 1. Rang
Hej
jeg er temmelig grøn inden for det her område. Jeg vil prøve om det kan justeres, jeg har ikke kamera men kan oplyse at der er olie på tændrørene, stykket mellem der hvor gnisten skal komme er helt dækket. Tak for tippet
Vh Jørgen
jeg er temmelig grøn inden for det her område. Jeg vil prøve om det kan justeres, jeg har ikke kamera men kan oplyse at der er olie på tændrørene, stykket mellem der hvor gnisten skal komme er helt dækket. Tak for tippet
Vh Jørgen
-
- 15. Rang
Du kan se nogen billeder her med justeringsmærker : http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... epumpe.php
Der findes forskellige speedfight modeller. Hvilken en har du ?
Hvis du kunne få fat i kamera ville det nok hjælpe.
Der findes forskellige speedfight modeller. Hvilken en har du ?
Hvis du kunne få fat i kamera ville det nok hjælpe.
- jørgenbang
- 1. Rang
Hej
jeg har en speedfight 2 den er fra 1997. jeg vil prøve at se om jeg kan låne et kamera. der kommer en iaften og hjælper med at kigge på det, jeg skal nok give en melding om hvordan den kører når vi har fået justeret det.
jeg har en speedfight 2 den er fra 1997. jeg vil prøve at se om jeg kan låne et kamera. der kommer en iaften og hjælper med at kigge på det, jeg skal nok give en melding om hvordan den kører når vi har fået justeret det.