Hold MEGET øje med oliestanden nu, kommer den for langt ned ødelægger du noget. :p
Med hensyn til at brænde olie, så har jeg en lille sjov historie jeg har fået fortalt.
Har en kammerat der er mekaniker og han fortalte mig forleden dag om en dieselbil på teknisk skole, hvor den efter de havde gjort noget forkert ved samling af motor var begyndt at brænde olien af. Problemet med dieselmotorer er jo at de kan køre uden tænding, hvis bare de får brændstof og denne motor var kraftig nok til at kunne forbrænde olien og stige i omdrejningerne, så der var ikke andet at gøre for dem end at putte motoren udenfor og se den arbejde sig op i omdrejningerne til den til sidst sprang sig selv i luften på grund af at den stort set ingen køling havde når den stod stille.

Brænd varm motor med turbolader uden køling er en skidt idé når den ikke kan slukkes.
Anyway, det vi kan bruge til noget her er at du nok har en utæthed ved ventilerne.
Pas også på at din katalysator ikke går i udu med alt det olie der, katalysatorer er dyre.