Scooteren er køreklar.
Der er nu 45Ah under sædet.
Den ene som primær, og den anden som reserve"tank".
Det hele kunne være under sædet, kontaktoren og de 2 automatsikringer er placeret bag sædet, der hvor det 4 blybatteri var.
Så har jeg lavet en trykknap omskifter henne foran sædet, så jeg nemt kan skifte mellem de 2 batterier.
Styrestrømmen har jeg valgt at den kommer fra batteri 1, da kontaktoren intet laver når batteri 1 er i drift.
Når jeg så skifter om til batteri 2, er der stadig strøm på batteri 1, selvom controlleren har lukket ned fra den.(Lukker ned ved 42V, Men batteripakken er tom ved 35V).
Så belaster man ikke batteri 2, når styrestrømmen kommer fra batteri 1.
I morgen skal jeg ud og prøve den af.
Dagens billeder:
20130406_111139.jpg
20130406_111358.jpg
20130406_141623.jpg
20130406_135333.jpg
20130406_160955.jpg
20130406_162256.jpg
20130406_162243.jpg
20130406_162308.jpg