Hej jeg har en pgo hot 50 fra 2012. Jeg har tidligere fjernet skiven, skiftet rullerne og nu har jeg købt en gianelli go og sat den på og knallerten kørte fint tror jeg kørte 15 km på den så gik den ud og jeg måtte derfor trække hjem så fik jeg startet den og tænkte at jeg hellere måtte dyse lidt op pga tændrøret var helt knas tørt så jeg skiftede dyse fra 74 - 76 og jeg fik det samlet og startet den og den kørte så kom jeg tilbage og satte den i 5 min så skulle jeg køre igen så ville den ikke starte så fandt jeg ud af at man skulle gasse fuldt op og så bruge elstart så startede den lige så stille og når den var startet skulle man blive ved med at holde gassen ellers døde den men der skete ikke noget ved at holde gassen i bund før et godt stykke tid og derefter kunne den sagtens holde i tomgang osv....
aner virkelig ikke hvad det kan være så håber virkelig i kan hjælpe mig
Tak på forhånd
-Daniel
Pgo hot 50 gianelli go
- Kymconørden
- 11. Rang
- Indlæg: 1267
- Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
- Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008
Re: Pgo hot 50 gianelli go
Hej.
Ok, og hvad er problemet præcist nu?
At den er svær at starte? Lang tid om at ville ta gassen?
Er det når den er kold eller varm?
Ok, og hvad er problemet præcist nu?
At den er svær at starte? Lang tid om at ville ta gassen?
Er det når den er kold eller varm?
Re: Pgo hot 50 gianelli go
Problemet er at den er svær at starte og lang tid om at tage gas det første stykke tid man starter den
Men så igår aftes skulle jeg lige ud og køre der startede den uden problemer, men så da jeg kom ud fra tanken var den svær at starte igen.
Men så igår aftes skulle jeg lige ud og køre der startede den uden problemer, men så da jeg kom ud fra tanken var den svær at starte igen.
- Kymconørden
- 11. Rang
- Indlæg: 1267
- Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
- Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008
Re: Pgo hot 50 gianelli go
Ok, du nævner dyse og udstødning og besvær med at ta gasssen før den er helt varm.
Det lyder meget som om den stadig kører med for lille dyse. Det er ihvertfald samme symptoner som en for mager blanding.
Du kunne prøve at dyse lidt op, og samtidig tjekke og rense tomgangs-dysen, ja hele karburatoren. Måske du så også slipper af med start-problemerne
Det lyder meget som om den stadig kører med for lille dyse. Det er ihvertfald samme symptoner som en for mager blanding.
Du kunne prøve at dyse lidt op, og samtidig tjekke og rense tomgangs-dysen, ja hele karburatoren. Måske du så også slipper af med start-problemerne
