Det mener jeg nu ikke er helt korrekt. Jeg husker ikke at jeg har set nogen af de store "spam'ere" har betalt en krone til scootergrisen, og jeg tvivler også på de vil gøre det.
Hvor er scootermanden ?
- GYS
- 10. Rang

- Indlæg: 592
- Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
- Køretøjer: MC: KTM Duke 200
Bil: Hyundai i10
Re: Hvor er scootermanden ?
- Landbo
- 12. Rang

- Indlæg: 2317
- Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
- Køretøjer: GEV1000 45 Km/h
- Geografisk sted: Thy
Re: Hvor er scootermanden ?
Re: Hvor er scootermanden ?
Fedt med lidt forårsrengøring....
- Jps
- 13. Rang

- Indlæg: 3634
- Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 15.000 km.
- Geografisk sted: Lolland
Re: Hvor er scootermanden ?
Så er scootermanden igen "forsvundet". Det er uholdbart i længden synes jeg, at han ikke er tilstede for at holde orden mht spammere. Jeg har tilbudt min hjælp, da jeg har erfaring fra 2 egne sider, plus Billig-scooter.dk (nu lukket ned), som jeg både var moderator og ejer af.

