den har altid kørt som den skulle men igår skete der noget da jeg tændte den og forsøgte bakke , så viste displayet at batteriet var helt dødt hvilket det ikke var lige da jeg tændte den med tænding,
det sagde en lille svag lyd og så viste den at den var flad for strøm og lyset blinkede ...
det som om den bypasser batteriet ---
den kan sagtens køre med oplader i, men med ledning kommer jeg sku ikke langt
kan det være sikringer ? jeg har ellers lige tjekket dem idag ...
nogen som har prøvet det eller ved hva jeg skal prøve gøre ?
batterierne er helt nye og opladt fra dagen før,
det var lige da jeg satte den i bak og ville bakke ud at den mistede forbindelsen
jeg har tjekket for kabler og ingen af dem er knækket eller faldet ud
men nogle af kablerne er meget iret og er ikke sikker på om det er den til strømmen der er iret men imorgen vil jeg forsøge rense og fikse det kabel


