Det må være Phillip der står for sin helt egen forskning, Vi andre ved jo også hvordan Phillip statede op med offentlig at hænge et navngivent firma ud på boardet her fot tyveri. Var det mig der var admin her på boardet var du allerede dengang blevet sparket ud og dine skriblerier slettet.Philip skrev: ↑2. marts 2026 14:58 "Landbo""Jps"
Jps » 25. februar 2026 18:57
Ny forskning: Personer, som nyder at ødelægge debatter og
provokere andre på internettet, udviser sadistiske og
psykopatiske træk i det virkelige liv.
Dette passer perfekt på jer eftersom der er ingen der har bedt om jeres
kommentarer vedr hvad jeg skriver.
I er ligesom en børnehave.
Hvis man ikke kan se at Guffi utallige gange har forsøgt at sabotere hvad jeg har skrevet
ja så er i ikke særlig skarpe hvilket jo tydeligt viser sig når i hele tiden sidder og blamerer jer selv.
Men der kræves jo en vis iq for at indse det.
Og som tidligere sagt:
På enhver arbejdsplads,kursus og forum er der altid en eller flere tosser.
Og fra jer kan man jo så forvente børnehave svaret "Det er du også" Gab ZZZzzzzzz
Med hensyn til Scootergrisen så tror jeg næppe han er lige så ubegavede som guffi,jps og landbo leif.
Og iøvrigt er det rørende enkelt at,hvis der er noget der ikke interessere en,ja så kan man bare lade
være med at se på det eller læse det.
Og ejeren af siden er da nok glad for at mine indlæg har givet mange besøgende til/på siden
hvilket er langt ud over hvad der medlemmer af forumet hvilket vise at mange har glæde af det
jeg skriver.
I kan jo bare se på jeres egne indlæg hvor interessant folk mener at det i skriver er.
Leif.