Indkøbspris var 75.000 kr med 2 batterier i (Lithium) Med 1 batteri var prisen 64.000 kr. Prisen idag er 79.000 kr med 2 batterier. Jeg tilkøbte så et oliefyr til "kun" 12.000 kr
Plusting: Sammenlignet med min gamle kabinescooter Anaig City Elf (nu MotoCR), var det en væsentlig forbedring af kørekomfort, mindre støj og større rækkevidde. Den står til ca 150 km på Ivecars hjemmeside. Jeg har så testet den rækkevidde, dog ikke fuldt ud. Har kørt 142 km fordelt over 4 dage. Og der var der 36 km tilbage ifølge måleren til batterierne. Topfart er 35 km/t
Batterierne er på 2 gange 60 Volt 50 Amp.
Laderen var 10 minutter om at gå i gang efter den tur, og derefter tog det lige knap 5 timer at oplade den. En god ting, er også det store display der viser alt det, man har brug for. Det smarte er at bakkameraet er indbygget i det også.
Minusting: Måtte skifte fordæk efter 6 mdr, da det allerede var slidt ned (kineserplastikdæk)
Den øverste gummiliste ved begge døre, kan ikke sidde ordentlig fast. Den er sat på med dobbelttape fra fabrikkens side af. Den burde ha' siddet i en rille. De andre dørlister holder heldigvis tæt endnu. Gummilisten ved soltaget holder også tæt
Der må sidde 1 passager (plus føreren
Jeg har overvejet at skifte Ivecar Plus'en ud med Ivecars lastbil, men den kan kun ha' et batteri, med mindre man får sat en boks under ladet, til et ekstra batteri.
Lastbil.