Udstedelsesdato 6. Maj
Forfaldsdato 5. Juni
Beløb: 787,- kroner
Det bliver nok cirka det samme i år.
Ikke sikkert jeg kan betale det så kan være hjemmesiden bliver fjernet (måske 5. Juni eller kort efter).
Hvis der er et eller andet i vil have downloadet fra hjemmeside f.eks. manualer osv. så gør det inden 5. Juni eller hvornår det bliver at hjemmesiden fjernes hvis ikke beløbet bliver betalt.
Udstedelsesdato 6. Maj
Forfaldsdato 5. Juni
Beløb: 787,- kroner
Det bliver nok cirka det samme i år.
Ikke sikkert jeg kan betale det så kan være hjemmesiden bliver fjernet (måske 5. Juni eller kort efter).
Hvis der er et eller andet i vil have downloadet fra hjemmeside f.eks. manualer osv. så gør det inden 5. Juni eller hvornår det bliver at hjemmesiden fjernes hvis ikke beløbet bliver betalt.
Jeg forstår ikke, at du ikke kan afse 787 kr årligt, på at holde Dk's (efter min mening) bedste knallert/kabinescooterside, i live. Du burde da kunne sætte 65 kr til side hver måned, så der er til den årlige betaling. Det ville være synd at siden lukker ned, med al den information du har samlet sammen, gennem årene.
Der er åbenbart ikke nogen, der har betalt din regning, så Scootergrisen lukker ned om et par dage. Sidste år, skrev jeg at jeg max ville betale 20-25 kr. Og sådan er det også i år.
GYS skrev: ↑2. juni 2024 19:52 Det kan vi eventuelt gøre igen i år.
Det lyder som en god plan. Sidste år var jeg desværre alt for fattig til at spytte i puljen. I år er det heldigvis anderledes, og jeg vil gerne støtte Grisens overlevelse med 150 kr. Tanken om at hele Scootergrisen vil være pist borte for altid, er godt nok trist.
GYS skrev: ↑2. juni 2024 19:52
Sidste år, satte vi i fællesskab beløb ind på min konto, og jeg betalte så. Det kan vi eventuelt gøre igen i år, hvis der er stemning for det.
Men, beløbet er jo blevet en smule højere i år, og det gik kun lige rundt sidste år...
Desværre har scoodermanden haft et helt år til at finde en mere holdbar løsning på problemet med betaling af forumets husleje, uden det er blevet til noget. Men hvis du betaler regningen vil en "fattig" folkepensionist gerne spytte kr. 150 i kassen.
Dem der har mit kontonummer fra sidste år, er velkommen til at sætte penge ind på samme konto. Har du ikke mit kontonummer, så send en PM. Så sender jeg kontonummeret.
Jeg håber at scootergrisen så får lavet en aftale med "agreements" fremover, og at det bliver noget vi kan bruge