Jps skrev: ↑22. december 2023 12:36
Nå, ny melding fra importøren er, at nu kan jeg så hente Kabinescooteren hos Fri Bikeshop her i byen, på Onsdag D.27. Det bliver rart, nu hvor batterierne i den jeg har, er nede på 6-8 km pr opladning.
Det er godtnok en smule mere luftigt, men ........
Jps skrev: ↑22. december 2023 12:36
Nå, ny melding fra importøren er, at nu kan jeg så hente Kabinescooteren hos Fri Bikeshop her i byen, på Onsdag D.27. Det bliver rart, nu hvor batterierne i den jeg har, er nede på 6-8 km pr opladning.
Det er godtnok en smule mere luftigt, men ........
Jps skrev: ↑22. december 2023 12:36
Nå, ny melding fra importøren er, at nu kan jeg så hente Kabinescooteren hos Fri Bikeshop her i byen, på Onsdag D.27. Det bliver rart, nu hvor batterierne i den jeg har, er nede på 6-8 km pr opladning.
Det er godtnok en smule mere luftigt, men ........
Hilsen Leif.
Så hellere tømmerflåden Og jeg gider ikke Jul
Argh, tømmerflåden tøws jeg mere er til nyår, hvis altså ..................
Det er skam da hyggeligt når hele familien er samlet omkring jule-bordet/træet.
Jps skrev: ↑14. november 2023 15:34
Så er både Ive-Car Plus og Lindebjerg Country 2 prøvet. Og vinderen blev Ive-Car Plus. Country 2, kunne jeg dårligt nok, komme ind og ud af. Og når man så sad i sædet, var der ikke megen plads til benene. Sædet rørte næsten bagsædet, så det undre mig, at der ikke var mere plads til dem. Desuden var batterierne bly/gel typen.
Så vinderen er Ive-Car Plus med masser af plads til benene . Accelerationen i den var fantastisk. Den prøvede model, kunne ramme 40 km/t. Den jeg får, kan køre 35 km/t. Den lander så først på adressen midt i December. Så håber jeg at batterierne i min, holder så længe. Jeg tvivler dog meget på det.
Det kan jeg slet ikke forstå, jeg har haft den Country 2 og den er større og mere rummelig end MIN Ive-Car Plus som jeg har nu og er ved at gejle og tune.
Jeg er helt sikker på det, der er bedre plads til to på bagsædet og den model jeg har var omkring 15 cm højere end Ive-Car Plus og godkendt til 3 personer da den var solgt tilbage i tiden af Climacar hvor den hed ClimaCar Z1 til 59.900kr men Ive-Car Plus er på papiret noget længere dog en små 14 cm tror jeg nok
Jps skrev: ↑14. november 2023 15:34
Så er både Ive-Car Plus og Lindebjerg Country 2 prøvet. Og vinderen blev Ive-Car Plus. Country 2, kunne jeg dårligt nok, komme ind og ud af. Og når man så sad i sædet, var der ikke megen plads til benene. Sædet rørte næsten bagsædet, så det undre mig, at der ikke var mere plads til dem. Desuden var batterierne bly/gel typen.
Så vinderen er Ive-Car Plus med masser af plads til benene . Accelerationen i den var fantastisk. Den prøvede model, kunne ramme 40 km/t. Den jeg får, kan køre 35 km/t. Den lander så først på adressen midt i December. Så håber jeg at batterierne i min, holder så længe. Jeg tvivler dog meget på det.
Det kan jeg slet ikke forstå, jeg har haft den Country 2 og den er større og mere rummelig end MIN Ive-Car Plus som jeg har nu og er ved at gejle og tune.
Jeg er helt sikker på det, der er bedre plads til to på bagsædet og den model jeg har var omkring 15 cm højere end Ive-Car Plus og godkendt til 3 personer da den var solgt tilbage i tiden af Climacar hvor den hed ClimaCar Z1 til 59.900kr men Ive-Car Plus er på papiret noget længere dog en små 14 cm tror jeg nok
Nu er jeg sådan ca 1,92 meter høj Så der skal være plads, både til ben og hoved Det var der ikke meget af, i den Country2 jeg prøvede.