Bilist med Nordic Flyt t-shirt (AG 64 731)

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Bilist med Nordic Flyt t-shirt (AG 64 731)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Fik et "dejligt møde" med en person der åbenbart er ansat hos Nordic Flyt.
Han havde i hvert fald en fin t-shirt på med firmanavn og telefonnummer.

Bilisten:
Spinkel, briller, ryger, sorte tegn tatoveret på armen/armene (måske asiatiske tegn).

Køretøjet:
Sort Volkswagen Golf med registreringsnummer AG 64 731.

Desuden en kvinde og to børn.

Jeg holder og venter på grønt lys ved et t-kryds bag 2-3 andre biler/varebiler i noget tid.
Der er normalt ikke noget lysregulering men de er ved at grave halvdelen af vejen op så der er sat midlertidig lysregulering op.
Det bliver grønt og jeg kører langsomt frem og tænder blinklyset efter en udkørslen som er kort inden t-krydset, orientere mig og drejer til højre hvor jeg i sidespejlet kan se den utålmodige bilist bag mig prøver at overhale indenom i t-krydset hvor der også er indkørsel til tankstation.
Jeg ved ikke hvad han havde regnet med det er da virkeligt et dårligt sted at overhale og da specielt indenom.
Jeg holde stille må meter efter efter fordi jeg nu skal dreje til venstre og fortælle idioten at han da ikke skal overhale mig indenom der.
Vi skal samme vej (desværre) ind at handle det samme sted så han parkere først (hvilket han ikke formår særlig godt, der er nogen hvide striber med deres funktion har han åbenbart ikke fundet ud af endnu) og jeg kører længere ned på parkeringspladsen til næste ledige plads 5-7 plader væk.
Så kommer idioten selvfølgelig hurtig ud af bilen og efter mig og helt op i ansigtet på mig, jeg når ikke engang at slukke motoren.
Så kalder han mig bøsse en 15-20 gange eller noget i den stil, ved ikke om han har noget imod bøsser men det kunne da virke sådan og jeg kalder ham en nar og siger at han da kan se at der er vejarbejde og at han ikke skal overhale indenom osv. osv. osv.
Han påstår at jeg ikke har tændt blinklyset men det er jeg nu ret sikkert på eftersom jeg ventede med at tænde det til efter udkørslen der er kort inden t-krydset da jeg jo ligesom ikke skulle ind der. Men det fortælle nok at han er uopmærksom.
Når men han går lidt væk og jeg følger lidt med, han går lidt længere væk og jeg følger lidt med igen og efter noget tid går han tilbage til bilen.
Jeg får slukket motoren og finder et stykke papir så jeg kan skrive registreringsnummeret ned og ham og kvinden går ind i butikken men de efterlader børnene i bilen. De må åbenbart ikke komme med.
Tror de fortrød at handle for der gik ikke mange sekunder så var idioten og kvinden tilbage og nu blev han voldelig mens jeg står og skriver registreringsnummeret ned og prøver at tage det ud af hånden på mig.
Han kalder mig pædofil og siger jeg ikke skal stå og tage billeder af hans børn.
Idioten vender tilbage til bilen med kvinden mens jeg står og "tager billeder" med et stykke papir eller rettere skriver registreringsnummeret ned og han formår at forlade parkeringspladsen uden at kører ind i mig men nu har vi også tiltrukket et fint publikum af vidner.
Nå men jeg fik da handlet og der var ikke sat ild til min scooter da jeg kom ud.

Her er lidt fra facebook:
Flyttemand/Team søges

... Vi har kontor i Køge og lager i Rønnede

Du er: Dansktalende, fysisk stærk, mødestabil, tolerant, tålmodig, positiv, og har gerne kørekort B (ikke et krav)
...
Her er lidt fra job:
Vores nye medarbejdere står for:
...
– At være teamspiller, tale og opfører sig pænt, både over for vores kunder, og dine kollegaer
– At vise medtrafikanter respekt, ved at køre defensivt, og hensynsfuldt
...
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Bilist med Nordic Flyt t-shirt (AG 64 731)

Ulæst indlæg af Jps »

Ja, idioter er der jo nok af på de danske veje. Jeg havde nok smækket ham en, hvis han stak hovedet helt op i mit.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Bilist med Nordic Flyt t-shirt (AG 64 731)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Synes også der er mange.
Og så havde de børn med som skulle udsættes for det og andre voksne der var på parkeringspladsen.
Børnene sad godt nok i bilen men vinduet har rullet lidt ned så de kunne nok godt hører at far opførte sig dårligt for 10. gang i denne uge.
Og kvinden gav også fuckfinger.
Stakkels børn.
Jeg oplevede deres forælder i få minutter men børnene skal have med dem at gøre resten af livet måske.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Bilist med Nordic Flyt t-shirt (AG 64 731)

Ulæst indlæg af Jps »

Det kan jo desværre ikke betale sig at melde det til Politiet. For de har jo travlt med så meget andet.
Senest rettet af Jps 18. august 2017 16:14, rettet i alt 1 gang.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Bilist med Nordic Flyt t-shirt (AG 64 731)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nej politiet går desværre ikke rigtigt ind for præventivt arbejde.
Men det er fint at bilisterne tager tøj på hvor der står hvor de arbejder og telefonnummer eller skriver det på bilen så har man jo mulighed for at skrive en anmeldelse af det firma de arbejder for så andre kan vide det og vælge deres firma fra så de ikke bruger deres penge på at støtte voldelige personer/bilister/firmaer der ansætter dem.
Kunne også være fint med en hjemmeside specifik til formålet med at anmelde sådan nogen ting her hvor politiet er ligeglade.
Kan da være det findes allerede.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Bilist med Nordic Flyt t-shirt (AG 64 731)

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 18. august 2017 15:04 Nej politiet går desværre ikke rigtigt ind for præventivt arbejde.
Men det er fint at bilisterne tager tøj på hvor der står hvor de arbejder og telefonnummer eller skriver det på bilen så har man jo mulighed for at skrive en anmeldelse af det firma de arbejder for så andre kan vide det og vælge deres firma fra så de ikke bruger deres penge på at støtte voldelige personer/bilister/firmaer der ansætter dem.
Kunne også være fint med en hjemmeside specifik til formålet med at anmelde sådan nogen ting her hvor politiet er ligeglade.
Kan da være det findes allerede.
Skriv til chefen i firmaet. Og håbe på, det ikke er ham du mødte ;).
Besvar