Mikro's Super 8

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Mikro98
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 10
Tilmeldt: 13. marts 2017 14:02
Scootere: Giantco Sprint

Mikro's Super 8

Ulæst indlæg af Mikro98 »

Nu da jeg blev opfordret af scootergrisen ham selv til at blive en del af dette forum tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne starte med at præsentere mit vidunder.

Min far købte mig en Super 8 da han var bange for at jeg ville stjæle bilen hele tiden når det nu lykkedes mig at få mit kørekort. (han mistede bilen alligevel) og da jeg tog undervisning på den lokale ungdomsskole købte han den som et håndværker tilbud. altså den kunne ikke starte og da den kørte trak den dårligt.

Nu efter snart 8 måneder er vejret blevet til det og jeg har fået den til at starte, og køre, dog med et par småproblemer
[*]Dårligt optræk
[*]Lysboksen var helt død og er igang med at blive udskiftet med 2 relæer
[*]Lednings forbindelserne var iret til.
[*]Spejlets gevind knak af grundet rust da jeg skulle fjerne det

Det jeg har fået lavet inden jeg blev medlem har dog været
[*]Skiftet rullerne, da dem der var i var flade i en del af dem
[*]Fået sat nærlyset på relæ, og har planer om at også få gjort det med langt lys når jeg kommer ud på ungdomsskolen. lige nu er de direkte forbundet.
[*]Renset karburatoren
[*]Fået maskinen til at starte og køre
[*]indstillet ventilerne


Og så da jeg ser det som et on-going projekt. har jeg selvfølgelig også planer for den
[*]Få smidt billeder op af maskinen, da jeg ikke har nogle. samt de ændringer jeg foretager mig med den.
[*]Få indstillet karburatoren så den kører optimalt
[*]Nyde maskinen
[*]Lave instrument panelet om så der kommer gps og elektronisk speedometer i (hvis jeg kan få pladsen til at være der
[*]Indbygge plads til det almene værktøj, (topnøgle sæt, stjerne/gaffelnøgle sæt osv.)
[*]Gøre maskinen lækker på alle de måder jeg kan


Og så lige lidt om mig selv nu det hedder dig og din scooter.
[*]Jeg hedder Mark og er Gymnasie elev og regner med at uddanne mig som elektriker når jeg er færdig
[*]Jeg går på ungdomsskole og har gjort det i ca 5 år hvor jeg er i gang med det andet år på holdet "Motorlære" og før det var på "EDB-Webside" holdet
[*]Det kan forekomme at jeg kører ud til andre og laver deres maskiner for lidt penge
[*]Elsker at eksperimentere med ideer inden for alle områder.
Besvar