Scootergården (sgnc.dk)

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Scootergården (sgnc.dk)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ringer for at høre om de har Malossi multivar 5113790.
Det har de får jeg afvide.
Jeg fortælle at det kun er den pakke jeg vil have.
Det er fredag jeg ringer og får afvide jeg kan have det mandag.

De var ved at lave et nyt system på deres hjemmeside så der var 2 systemer hvor man kunne bestille vare hvilket så ville betyde jeg skulle betale 2 gange porto hvis jeg bestilte fordi Malossi multivar var ikke i samme system som de andre reservedele jeg ville have.
Jeg ringe og fortæller det og han fortæller at han vil tilføje varen i det nye system så jeg kan bestille det samlet.

Godt så.

Jeg bestille og overfører pengene med bankoverførsel samme dag (1-6-2012).
Pakken kom ikke mandag.
På deres nye side kan man logge ind og se "Spor ordrer" hvor der i i hele perioden står "Afventende" hvilket jo ikke siger så meget.

Efter nogen dage ringer jeg igen for at høre hvordan det går med min pakke.
Jeg mener at han fortæller at han lige har ordnet det eller sendt eller noget i den stil. Kan ikke huske præcist hvad han sagde men jeg venter så nogen flere dage på min pakke.

Efter nogen flere dage (12-06-2012) ringer jeg igen for at høre hvordan det går med pakken og får afvide han både har indtalte en besked på min telefonsvare og sendt en email til mig.
Jeg har ikke modtaget emailen (selvom jeg har modtaget en email tidligere fra sgnc da jeg bestilte). Og min telefonsvare bruger jeg aldrig, troede den var slået fra. Har lige ringet og der var indtalt 76 beskeder :yikes: hehe

Nå men han fortæller at Malossi har sendt dem pakker hvor der står 5113269 og samtidig fortæller han at det skulle være den nye pakke som erstatter 5113790 (det har hand fået afivde at Malossi i italien).
Altså præcist modsat af hvad malossi UK skrev til mig.
The 5113269 is no longer available and has been replaced by the 5113790. If components in the kit are different then this will be what the difference is between the 2 kits.

Thank You

MalossiStore UK
Jeg fortæller ham at jeg tror det er den anden vej rundt at 5113269 er den gamle pakke og 5113790 er nyere og at der ikke står at 5113269 passer til Kymco Super 8 nogen steder.

Nå men ...

Hov nu ringer han fra sgnc mens jeg sidder og skriver... øjeblik :banana:

...

Okay så fik vi lige en snak igen og han vil nu prøve og bestille den fra spanien også har han dem måske på mandag og jeg sagde jeg havde ikke noget imod og vente så nu venter jeg...
Jag sagde han havde bestilt 5113790 hos malossi også har de sendt 5113269 til ham og sagt at det er det nye reservedels nummer.

...

Så nu er det blevet onsdag og ringede til scooter gården og han siger han ikke har fået det med regner med det kommer idag.

...

Nu det blevet Mandsag den 25-06-2012 og stadig ikke modtaget noget eller hørt noget, der står stadig "Afventede" på deres side.
12V
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 49
Tilmeldt: 28. november 2011 19:40
Scootere: Piaggio Zip, gammel 45'er.
Geografisk sted: 6280 Højer
Kontakt:

Re: Scootergården (sgnc.dk)

Ulæst indlæg af 12V »

Billede

:D ;)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Scootergården (sgnc.dk)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu er jeg blevet stædig når tingene ikke vil som jeg vil så nu vil jeg have den rigtige pakke bare fordi at det vil jeg bare :mrgreen:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Scootergården (sgnc.dk)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Halv dyrt krumtap leje. 1 stk 698,- kroner : http://sgnc.dk/product/krumtap-leje-2851/
Hmmm så er der også en til 89,- kroner : http://sgnc.dk/product/krumtapsleje-1289/
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Scootergården (sgnc.dk)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Samme firma, anden hjemmeside også får man den nærmest smidt i nakken til 0,- kroner : http://www.shoppingtorvet.dk/product/krumtapsleje-1289/
Besvar