T Hansen

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 405
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af GYS »

scootergrisen skrev: 4. maj 2017 16:08 Ser lige at T. Hansen i manualen til VGA Vax og andre manualer skriver følgende.
REKLAMATIONSRETTEN GÆLDER UNDER FORUDSÆTNING AF
...
At køretøjet ikke har været udsat for trafikuheld.
Må man virkelig fjerne reklamationsretten pga. trafikuheld?
Ja, det tror jeg godt man må. Hvis et apparat har været tydeligt mishandlet, er smadret, eller er blevet brugt forkert i forhold til instruktionerne, så må man godt tage forbehold for det. Jeg mener ikke at man behøver at skrive det - selv i de første 6 måneder kan du ikke forvente at garantien gælder, hvis et apparat er smadret eller brugt forkert. Står der i manualen, at et apparat ikke tåler sæbe, så risikerer du, at garantien ikke dækker, hvis du aftørrer apparatet med en sæbeklud. De gør normalt meget ud af at beskrive "forkert brug" i manualen - derved fraskriver de sig garanti og reklamationsretten, hvis apparatet er brugt forkert. F.eks. står i manualen til min vaskemaskine, at børn og dyr ikke må puttes i vaskemaskinen. Der står, at tøj med pletter, kan få vaskemaskinen til at eksplodere. Osv. Osv.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så er der brugte scootere hos T. Hansen helt ned til 2499,- (3889,- inklusiv registrering og levering).
Gad vide om de stammer fra folk der er trætte af at de altid skal til service også har fået pengene tilbage hvis T. Hansen ikke har kunne lave dem eller har brugt for mange gange på det.
brugt2.jpg
brugt.jpg
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af Jps »

Har lige været inde, og købe en Mover hos dem :D
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det er meget godt gået at noget T. Hansen først at begyndt at sælger i 2018 allerede er mest solgt 5 år i træk.
Explora 2018 - Danmarks mest solgte scooter 5 år i træk
explora2018_5ar.jpg
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af Jps »

Ja de er gode til at reklamere for deres scootere :D
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Råvareprisen på aluminium er vist steget på det sidst. :yikes:
Holder for knastaksel, VGA N1
Varenummer 73270202912
Kr. 3.170.041,00
Holder_for_knastaksel.jpg
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af Jps »

Det er vel på grund af USA tolden :D :D
Brugeravatar
ThomasT
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 343
Tilmeldt: 1. oktober 2016 00:52
Scootere: VGA Firefox
Kontakt:

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af ThomasT »

Nogen ide om hvad det koster for en solid knallert reperation ?

Når man nu har lavet en dyd af a springe alle eftersynene over. (Skulle nødigt stå med en mekaniker der har smadret den helt) 900-2000? Kroner.

Forsikring er knapt 1000 kroner. (Fra overflødighedshornet.. Penge tilbage i skat!).

PS: En der hedder Martin fik skyld for at have hældt syre ud over sin knallert og så blev den sendt til rep i den anden ende af landet..
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Bestilte en vare til levering i butik på chatten.
Mener bestemte jeg fik at vide at den ville være der næste dag.

Ham i butikken spørger om telefonnummer men jeg oplyste ikke noget på chatten. Han siger at det ikke kan lade sig gøre at bestille uden telefonnummer og jeg siger at det har jeg gjort og han siger så ... ja præcist det samme igen at det ikke kan lade sig gøre og jeg siger så at det har jeg gjort.
Ham oplyser også at den ikke er bestilt så det er åbenbart ikke fordi jeg er der for hurtigt.
Da jeg er ude at butikken kommer en anden kunde og siger han også har oplevet lignende ved bestilling af vare og så når man henter dem er der kun halvdelen.

Prøver lige at vente til i morgen. Kan være det er fordi det er søndag.
Man kan jo smart nok se om en vare er i en bestemt butik på hjemmesiden.

Ellers må jeg spørge om det der ATK. Troede bare det kom ved hver bestilling.
https://www.thansen.dk/ajax/needhelp.asp skrev:Vores kundeservice er bemandet med engagerede medarbejdere, som sidder klar på telefonerne, chatten og mail for at hjælpe dig. Hos os er vores kundeservice ATK - Altid Tilfredse Kunder. Du er den vigtigste for os. Så tøv ikke med at kontakte os vedrørende bestillinger, reklamationer, forespørgsler, ris eller ros.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: T Hansen

Ulæst indlæg af Jps »

Den eneste gang jeg har fået virkelig dårlig behandling fra THansens side af, var da jeg købte Moveren. Hold kæft hvor var jeg sur på Mekanikeren i Middelfart og senere også mekanikeren der kom til Nakskov for at tjekke den.
Besvar